Dagrij verlichting

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Diezel

Dagrij verlichting

Bericht door Diezel » 05 nov 2011, 00:17

Hallo,

ik heb een klein vraagje, ik heb bij HL SMD Led angel eyes in laten zetten maar de dagrijverlichting(dat lelijke gele lampje) zit er ook nog in. Dit ziet er niet uit met de 6000K angel eyes dus ik wil ze er eigenlijk uit hebben.

Kan ik ze er gewoon uit draaien? of doen mijn angel eyes het dan ook niet meer?

Diezel
Verplaatst naar Styling

Moderatoropmerking Darudevampire
Afbeelding
BMW: Bayerische Motoren Werke

Diezel

Re: Dagrij verlichting

Bericht door Diezel » 05 nov 2011, 12:15

Ik zal het eens proberen :)
Afbeelding

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 nov 2011, 17:23

Krijg je fout melding met die HLAutomotive ringen (Want zo te lezen zitten ze er nog in dus hebben ze ze erbij gezet ipv met een weerstandje oid).

Je kan beter gewoon het stadslichtje laten branden in het motorruim ergens. Zo kan je ook altijd snel terug naar orgineel.

Hopelijk doen jou ringen het beter als de mijnen :duim:

Diezel

Bericht door Diezel » 08 nov 2011, 18:48

De ringen doen het prima!

Kan ik dus volgens jou gewoon het stadlicht uit de unit halen maar wel aangesloten laten zitten?

Diezel
Afbeelding

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 09 nov 2011, 18:22

Kan inderdaad, Diezel zo heb ik het ook namelijk en zo deed ik dat ook met de HLautomotive ringen,

Maar in het begin deden mijn ringen het ook prima alleen na een tijdje (maand of iets meer) was het eerste ledje al diffect. en zo heb ik weer n nieuwe gehad daar waren er 3 defect toen nog een set gekocht gloednieuw weer en daar gingen er ook al kapot dus toen kreeg ik het even ervan en heb ik een set umnitza s aangeschaft nooit spijt van gehad ook :duim:

MindWarp

Bericht door MindWarp » 09 nov 2011, 18:40

Idd gewoon uit de unit halen en ergens aan de kabelboom vast maken met een stukje tape of een ty-rap.

Komt nog bij, ik heb ergens hier gelezen dat wanneer je de stadslicht lampjes niet weg haalt maar in de lampunits laat zitten in combinatie met de nieuw geplaatste AE's je zelfs APK afkeur riskeert.
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Diezel

Bericht door Diezel » 09 nov 2011, 21:14

Ok, grappig, ik heb eigenlijk nog niet gekeken of ik defecte leds heb, want die van mij zijn ook van HLAutomotive, maar ik wil ook graag Umnitza's.

Zou ik die Umnitza's zo kunnen vervangen voor mijn HL-units? zonder de kabelboom aan te passen?

Iemand een site waar ik goedkoop umnitza's kan kopen?
Afbeelding

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 10 nov 2011, 19:46

Als je Umnitza wilt koop je aardig wat HL ringetjes voor hoor, maar ja ze passen daarin tegen wel perfect en werkt bij mij tot nu toe nog steeds super. Nooit geen spijt van gehad tot nu toe...

Wat Mindwrap heeft gedaan heb ik ook, en over de stadslichten erbij is het inderdaad apk afkeur. Ik heb ook niet eens die hele kabelboom geinstaleerd maar bij de umnitza zitten ook kasjes aan de ringen waardoor je geen bc storing hebt :duim:

Umnitza tweedehands tekoop is weet ik niet? Nooit tegen gekomen iniedersgeval anders moet je even ebay afgaan nieuw kan je ze kopen op
http://www.umnitza.com/index.php?main_p ... &cPath=113" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”