Xenon brand flauw en roze welk verschil D2S/D2R
Xenon brand flauw en roze welk verschil D2S/D2R
Beste Lezer,
Sinds Zaterdag na de vochtige avond, gaf de BC linker voor koplamp(xenon) storing even gestopt en op de koplamp getikt, lamp brand weer, en BC ging uit !!
Toen m'n vrouw vanavond wegreed zag ik dat de linker koplamp Bestuurders kant een flauwe roze/ paarse licht gaf ipv wit.
Wat kan het zijn, lamp kapot of starter vochtig/kapot ???
Het gaat hier om fabriek af originele xenon voor een 330
Met groet,
Minada.
Sinds Zaterdag na de vochtige avond, gaf de BC linker voor koplamp(xenon) storing even gestopt en op de koplamp getikt, lamp brand weer, en BC ging uit !!
Toen m'n vrouw vanavond wegreed zag ik dat de linker koplamp Bestuurders kant een flauwe roze/ paarse licht gaf ipv wit.
Wat kan het zijn, lamp kapot of starter vochtig/kapot ???
Het gaat hier om fabriek af originele xenon voor een 330
Met groet,
Minada.
Laatst gewijzigd door minada op 13 nov 2011, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Xenon brand flauw en roze/paars
dat roze achtige licht komt van je xenon bulbje, die is dus aan vervanging toe hier het zelfde probleem
iemand nog (buiten de stealert om) alternatieven , waar zo'n lampje aanteschaffen ??
iemand nog (buiten de stealert om) alternatieven , waar zo'n lampje aanteschaffen ??
e46 325ci coupe
Op ebay kun je setje orginele xenon lampen vinden voor een nette prijs. Zelf een setje orginele philips lampen via ebay.de gescoord voor 80 euro incl verzenden. Anders zijn er nog genoeg NL'se webshops die ook orginele lampen aanbieden, gewoon even googlen.
Ik heb ze op http://www.dealextreme.com" onclick="window.open(this.href);return false; besteld, 15 euro voor een setje. Links heb ik nu een nieuwe originele, rechts dat chinese lampje. Ik zie geen verschil in lichtbeeld en h doet het al een paar weken
ik had van de week ook het zelfde probleem het is de lamp die op is, heb een nieuwe lamp besteld op xenonlighting.nl ongeveer de goedkoopste originele lamp die ik kon vinden op internet. met de chinese lamp zie je ook geen verschil maar dacht ergens te lezen dat die iets een andere weerstand kunnen hebben wat niet helemaal goed schijnt te zijn voor de ballast. (correct me if i'm wrong) ![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Weet iemand of er dan ook nog een variatie is qua lichtkleur of moet ik gewoon de originele lampen(kleur) bestellen, op marktplaats staan ook een paar aanbieders.
En moet ik er 1 bestellen of 2 ???
En moet ik er 1 bestellen of 2 ???
als er 1 kapot is en je bestelt maar 1 nieuwe krijg je kleurverschil de originele kleur is 4300K en die is in het begin wat aan de gele kant maar na een maand ongeveer is die iets blauwer
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
dus is het beter om er 2 te bestellen ??Moderatoropmerking Darudevampire
Xenon moet je idd eigenlijk altijd per 2 vervangen ivm kleurverschil.
BMW 318i e46 Facelift.
Dus kan je eigenlijk nu dan ook zelf de kleur bepalen, bijv iets blauwer of moet ik gewoon bij die 3200 blijven
Welke type lampen gaan er in: D2?? zie hieronder alleen andere kleur 6000/8000
http://www.devilpower.nl/c-980927/origi ... on-lampen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke type lampen gaan er in: D2?? zie hieronder alleen andere kleur 6000/8000
http://www.devilpower.nl/c-980927/origi ... on-lampen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Potverdriedubbeltjes en nu ook de anderekant die op Roze staat !!!!
dus nu zeker 2 hahaha
dus nu zeker 2 hahaha
gewoon 4300k bestellen via ebay ofzo ben je voor een paar tientjes klaar, lichtopbrengst is misschien niet zoals de originele (ietsjes minder ) maarja de prijs ook
Dat scheelt weer, heb je geen dilemma meer of je er 1 of 2 moet kopen!
Nogmaals: mijn Chinese troep geeft eigenljik net zoveel licht als m'n nieuwe originele lampje, en hij doet 't al een paar weken![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Nogmaals: mijn Chinese troep geeft eigenljik net zoveel licht als m'n nieuwe originele lampje, en hij doet 't al een paar weken
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Orginele 4300K van Philips bestellen op Ebay, deze worden ook gebruikt door de dealer. Precieze code weet ik niet maar ze zijn van Philips, en kosten zoals Reloader al aangaf een paar tientjes.
vandaag m'n trouwe leverancier gebeld 2x 177€ , maar dan origineel BMW
ook gevonden 4300 van Phillips 2 x 105€
en ik kwam met google deze tegen:
http://www.xenonjan.nl/webshop/d2s/xenon-lamp-d2s/" onclick="window.open(this.href);return false; 2 stuks 32€
Denk dat ik hier voor ga !!
4300 is volgens mij iets blauwer dan de standaard 3200 toch ??
mensen ander suggesties, ik hoor het graag!!
dus 3200 orig
4300 philips
4300 imitatie
of 5000 of 6000 imitatie
ook gevonden 4300 van Phillips 2 x 105€
en ik kwam met google deze tegen:
http://www.xenonjan.nl/webshop/d2s/xenon-lamp-d2s/" onclick="window.open(this.href);return false; 2 stuks 32€
Denk dat ik hier voor ga !!
4300 is volgens mij iets blauwer dan de standaard 3200 toch ??
mensen ander suggesties, ik hoor het graag!!
dus 3200 orig
4300 philips
4300 imitatie
of 5000 of 6000 imitatie
Laatst gewijzigd door minada op 08 nov 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.