Knipperlichten e46 cabrio

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mikeh

Knipperlichten e46 cabrio

Bericht door Mikeh » 16 nov 2011, 11:06

Goeiedag,

Ik ben Mike en ik heb sinds een week een E46 cabrio (323i).

Nu ben ik een beetje de puntjes op de i aan het zetten, nieuw motorkap logo, kleinere antenne...ik zit met een vraag.

Deze knipperlichten zitten er nu opAfbeeldingIk vind ze niet mooi want de zwarte rand lijkt wel isolatie tape. Er zitten angel eyes in met de gele ringen, zoals ik ze het mooist vind.

Nu heb ik nieuwe knipperlichten besteld, zonder die rand, en vandaag heb ik 1 knipperlicht eruit gehaald omdat deze niet helemaal netjes op zijn plek zat.
Er zitten 2 geleiderstukje op de unit, welke volgens mij in de koplamp moeten komen zodat deze in de juist pasvorm zit, maar ik zie in de koplamp geen ingang voor deze geleidestukjes. Het lijkt alsof de knipperlichten daarom gewoon los erin worden geschoven, weet iemand of zit zo hoort, of zie ik iets verkeerd?

Deze zijn van een sedan maar hebben ook die geleiders en klem, alleen ik zie in de koplamp nergens een uitsparing ervoor, het is gewoon glad...Afbeelding

Diezel

Re: Knipperlichten e46 cabrio

Bericht door Diezel » 18 nov 2011, 00:58

Ik weet niet hoe het zit bij een cabrio(zo te horen heb je een Cabrio Facelift) maar ze moeten toch echt ergens in kunnen klikken. Kijk even goed, het zal vast en zeker ergens vast in moeten zitten.

Ze zitten er zowiezo niet 'los' in :)

Succes,
Diezel
Afbeelding
BMW: Bayerische Motoren Werke

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”