De auto is nog volledig standaard op een paar lampen na ... die er ook uitgaan omdat ik het niks vind.
Het gaat om een bmw e36 touring van 1998 het is voor mij een auto die niet dagelijks gebruikt word. want door deweeks rij ik in een bedrijfsbus, en plaats ik autoruiten
Dus deze bmw is voor mijn 2de hobby namelijk fotografie(zie mijn onderschrift) en omdat ik altijd graag mag klooien met auto's wat vanaf mijn 18de al een hobby is.
Bij aanschaf van de bmw zaten er voorin van die kermis koplampen :? dus die hebben de week bij mij niet kunnen volmaken, en nu zitten er originele in van bosch met lens omdat ik er wel xenon in wou hebben, en inmiddels geplaatst heb.
Verder ben ik vroeger werkzaam geweest als autopoetser wat nu erg goed uit kwam, de auto heeft namelijk nogal wat tijd door gebracht onder enkele bomen.... Dus inmiddels heeft hij een klei behandeling gehad en pollijstbeurt , dit alles met middelen van Poorboys :winnaar:
Ook was het origineel alarm buiten werking gezet en dit is inmiddels ook weer verholpen en werkt weer volledig naar behoren, waar ik nog een vraag over heb: kun je het comfort sluiting van de ramen er ook op aan sturen?
en ik ben eerst bezig om de gehele auto netjes te maken, dus zoals het lak wat al gebeurd is, maar ook de binnenkant want die is zwaar verwaardeloosd door de vorige eigenaar :wazig:
ik zal verder alles hier gaan bijhouden, heb voor de vorm maar even snel met de mobiel enkele plaatjes geschoten...