Ik wil in mijn orginele koplampen xenon inbouwen. Maar nu zie ik dat in de orginele xenon koplampen projectors zitten. Is dit los te koop? Want complete koplampen zijn mij een beetje te duur..
Het gaat dus hierom:

+1, heb het er zelf in gehad... waardeloos!sinova schreef:Ze zouden die aftermarket spul voor xenon moeten verbieden x|
Ja is automatich origineel idd.joost schreef:bij mij was et plug&play, moet ze nog wel laten inlezen... nu krijg ik een foutmelding dat beide koplampen stuk zijn, als ik de mijn lampen aanzet en uitzet gaat deze melding weg. de hoogte instelling werkt handmatig ook gewoon maar is volgens volgens mij origineel automatisch?
Als je ze laat inlezen bij de dealer dan ben je de melding kwijt, maar helaas ook de hoogteregeling.joost schreef:bij mij was et plug&play, moet ze nog wel laten inlezen... nu krijg ik een foutmelding dat beide koplampen stuk zijn, als ik de mijn lampen aanzet en uitzet gaat deze melding weg. de hoogte instelling werkt handmatig ook gewoon maar is volgens volgens mij origineel automatisch?
+1tommy_hf schreef: Grootste reden om OEM te nemen... die projectors zijn zo verrekte mooiDe auto is er gewoon een stuk mooier mee.
Het enige goede alternatief zou zijn een setje DEPO Koplampunits met lens en daarbij een goed Aftermarket Xenon setje, maar zoals ik al zei is dat zo'n 2x € 200,- en wordt het verschil met OEM Xenon (+/- € 500,-) in mijn ogen gewoon te klein.lverstappenl schreef:Optie 3: zoeken naar een andere oplossing. ik heb toch genoeg tijd..