e36 318is :D
e36 318is :D
Hier mijn e36 318is

Laatst gewijzigd door Pater429 op 26 sep 2012, 15:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: e36 318is :D
foto's? en meer info over de auto zou leuk zijn...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor foto's moet je anders even een account aanmaken bij photobucket ofzo. Dan kun je daar de foto's uploaden en hier plaatsen. Lees anders hier het één en ander. Ik zou voor photobucket of imageshack.us gaan, daar kun je iig je foto's ook weer verwijderen als je dat wilt. Heb zelf geen ervaringen met tinypic. Zelf gebruik ik nu 'mijnalbum.nl'.
Ben iig benieuwd.
Ben iig benieuwd.
nee hoeft niet, ik ben zelf ict'r flash designer, php en sql data programmeur, en maya grafisch ontwerper, komt goed, ik dacht alleen dat de server mijn fotos wel aan kon.
, ik heb zelf een 1000mb server glas vezel.
, ik heb zelf een 1000mb server glas vezel.
Nou dit is dus mijn project, ik wil deze tunen tot 200 pk zonder turbo.
tevens wil ik heb helemaal netjes hebben velgen worden waarschijnlijk wit, chromen nieren ook dat zwarte blijft zwart van de nieren.
en ook de strip langs het bovenraam word wit.
Maar kan heel goed wezen dat het niet door gaat als het niet staat, heb alles al dubbel voor het geval niet staat.
ik wil alles van deze auto dicht bij nieuwstaat hebben...dus dat wordt nog even sparen
tevens wil ik heb helemaal netjes hebben velgen worden waarschijnlijk wit, chromen nieren ook dat zwarte blijft zwart van de nieren.
en ook de strip langs het bovenraam word wit.
Maar kan heel goed wezen dat het niet door gaat als het niet staat, heb alles al dubbel voor het geval niet staat.
ik wil alles van deze auto dicht bij nieuwstaat hebben...dus dat wordt nog even sparen

- Ramon 325 Vanos
Nou dat wordt een flink prijskaartje 

Jaa je houd geld over als je geen gezinnetje hebt...Moet het toch ergens aan kwijt haha
wat zou het kosten dan bij de bmw garage om daar individuele gasklephuizen te installeren?
wat zou het kosten dan bij de bmw garage om daar individuele gasklephuizen te installeren?
Welkom mooie plannen allemaal, witte velgen zijn wel erg dik witte raamstijlen weet ik zo net nog niet. Moet je toch eerst zien, je mag trouwens wel wat betere fotos maken 

ja meschien ook die deur rubbers of een witte strepen op die hoogte
als ik eerlijk ben klinkt dat witgedoe allemaal maar
verder ziet hij er wel leuk uit man, maar zou graag wel wat betere/meer foto's zien
ook interieur enzo!

verder ziet hij er wel leuk uit man, maar zou graag wel wat betere/meer foto's zien
ook interieur enzo!

>>>>Showroom E36's<<<<
intereur is netjes, helemaal van leer, alleen mijn stoel moet vervangen worden.
en dit vind ik wel wat...
en dit vind ik wel wat...
Reflecterende paint:P lache
die witte velgen zou misschien nog gaan, al zou ik het zelf niet doen, maar die trims & raamrubbers zo, is echt not-done..
maargoed dat is mijn mening!!
maargoed dat is mijn mening!!
>>>>Showroom E36's<<<<