E46 coupé spiegel

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Maharbal

E46 coupé spiegel

Bericht door Maharbal » 27 dec 2011, 18:44

Ik kwam vandaag thuis uit het buitenland (niet met eigen auto) en zag dat de linker buitenspiegel van m'n coupé eraf was getrapt (fijne feestdagen).

Nu viel me op dat de 'behuizing' niet kapot is (het spiegelglas WAS niet kapot, totdat ik het eruit probeerde te halen). Zowel het zwarte plastic gedeelte als het geverfde gedeelte is nog intact. Het is afgebroken op het 'draaipunt' bij het driehoekje waar de spiegel aan vastzit. Daar zit het normaliter vast met een metalen-achtig-iets. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... de_mirror/" onclick="window.open(this.href);return false; Zegmaar nummer 4 en dan bij het ronde gedeelte onderaan.

Mijn vraag is nu of ik dit kan overzetten van een gedeelte uit een andere auto, of dat ik een gehele nieuwe spiegel (nogal zonde als de rest heel is) moet gaan halen?

aaroenz0r

Re: E46 coupé spiegel

Bericht door aaroenz0r » 25 feb 2012, 17:46

@ Maharbal hoe heb je dat opgelost? hetzelfde was gisteravond bij mij gebeurd, spiegel intact, maar draapunt afgebroken o.O

matheeuwissen
Contacteer:

Re: E46 coupé spiegel

Bericht door matheeuwissen » 25 feb 2012, 21:32

Ik heb er een andere spiegel op gezet. Spiegel wel open gehad maar het is er niet voor gemaakt om die voet te verwisselen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”