Mijn naam is Martin, 44 jaar en ben bijna eigenaar van een E61 Touring van 08-'04. Is een geimporteerde bij onze oosterburen vandaan. 120K op de teller. Kleur is Titan Silver metalic met vele opties o.a:
Automaat (nooit gedacht er een te kopen want dat was altijd voor oude kerels

Dynamic Xenon verlichting met koplampsproeiers
Zwart lederen sportinterieur met memory
Groot glazen panoramadak met verduisteringscherm
I-Drive multimedia met TV
Stoelverwarming
Navigatie proffesional
Cruise control
Pdc voor en achter met beeld en geluid (Parkeersensoren)
Automatische lichtschakeling
Zelfdimmende binnenspiegel
Regensensor
Dtc
Abs
In hoogte en diepte elektrisch verstelbaar stuur
Volledig elektrische verstelbare stoelen
18" M-sportvelgen met vier z.g.a.n. banden
M5 Aerodynamica sportpakket
Titan design interieurlijsten
BMW surround system met 6-cd wisselaar
Afneembare trekhaak! (handig voor de boot of caravan

Tevens de standaard 16" velgen met winterbanden voor naar de wintersport
Waarvan een aantal ongetwijfeld standaard zijn maar er zitten nog meer dingen op die ik even niet meer weet zo

Mijn huidige Opel Vectra station 2.2 ruil ik hierbij in en vrijdag a.s. is de grote dag. De Vectra is een lekkere rijdersauto, ook volledig leder en de motor is zeker niet kinderachtig maar daar ga ik na vrijdag zeker anders over denken. De proefrit was al veelbelovend. Ik heb de BMW altijd al een mooie auto gevonden en nu maar een keer overstag om er toch een te kopen, krijg er waarschijnlijk spijt van

Al veel gelezen hier en zeker het softwareupdate draadje heeft mijn aandacht. Moet ik me eens in gaan verdiepen maar eerst de auto zelf maar eens goed leren kennen. Misschien wil iemand in de buurt van de Zaanstreek wel een handje helpen en wellicht meteen wat tips en trucs voor dit model geven

Vrijdag duurt wat mij betreft nog veel te lang, ik kan niet wachten.
Nog tips op voorhand (buiten de goedgevulde beurs om de benzine te betalen voor de vele "noodzakelijke" ritten die ik moet maken?

Is het al vrijdag of had ik dat al gezegd?