Opknappen 320d 2000
-
jantjehayabusa
Opknappen 320d 2000
Hallo mensen,
Ik ben redelijk nieuw op het forum. (Weet dus niet of ik in het goede topic zit). Heb me aangemeld omdat ik mijn e46 een beetje ga opknappen.
Heb een tijdje terug een aanrijding gehad en had daardoor schade op het linker achterscherm en bumper.
Omdat mijn auto qua lak in niet al te beste conditie was ( harsplekken op dak en motorkap, krassen op de zijkant, veel steenslag, deukje op de kofferklep), heb ik deze schade meteen gebruikt om hem meteen helemaal op te knappen.
Heb hem vanmorgen weggebracht naar het schade-berijf. Het zou een weekje duren.
De stootstrips, roostertje in de motorkap, daklijsten, kofferklepstrip en deurklinken worden allemaal in kleur meegespoten. Het blijft wel dezelfde kleur.
Nu wilde ik ook nog andere koplampen omdat deze behoorlijk dof zijn. Nu heb ik jullie advies even nodig.
1 Ik kan nieuwe glazen bestellen http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
of
2 Deze http://i229.photobucket.com/albums/ee73 ... esized.jpg
Wat denken jullie?
Verder mod's nog in de planning:
* Interieur laten reinigen
* Alu. sierlijsten
Ik ben redelijk nieuw op het forum. (Weet dus niet of ik in het goede topic zit). Heb me aangemeld omdat ik mijn e46 een beetje ga opknappen.
Heb een tijdje terug een aanrijding gehad en had daardoor schade op het linker achterscherm en bumper.
Omdat mijn auto qua lak in niet al te beste conditie was ( harsplekken op dak en motorkap, krassen op de zijkant, veel steenslag, deukje op de kofferklep), heb ik deze schade meteen gebruikt om hem meteen helemaal op te knappen.
Heb hem vanmorgen weggebracht naar het schade-berijf. Het zou een weekje duren.
De stootstrips, roostertje in de motorkap, daklijsten, kofferklepstrip en deurklinken worden allemaal in kleur meegespoten. Het blijft wel dezelfde kleur.
Nu wilde ik ook nog andere koplampen omdat deze behoorlijk dof zijn. Nu heb ik jullie advies even nodig.
1 Ik kan nieuwe glazen bestellen http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
of
2 Deze http://i229.photobucket.com/albums/ee73 ... esized.jpg
Wat denken jullie?
Verder mod's nog in de planning:
* Interieur laten reinigen
* Alu. sierlijsten
Re: Opknappen 320d 2000
Als je tussen die twee moet kiezen, dan zeker de nieuwe glazen
Chroom koplampen hoort niet op een E46
Chroom koplampen hoort niet op een E46
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
+1, ben benieuwd naar het eindresultaatBertusE46 schreef:Als je tussen die twee moet kiezen, dan zeker de nieuwe glazen![]()
Chroom koplampen hoort niet op een E46![]()
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
jantjehayabusa
Heb net even geinformeerd naar nieuwe glazen... 170 euri :? :? beetje prijzig. Heb wel op Marktplaats een setje orginele xenon gevonden... Maar ik vind al die fout meldingen die je dan krijgt maar niets... Dus jullie zeggen gewoon de orginele??
Ik zou voor optie 1 gaan of voor originele Xenon! ;D
63128380189 AFDEKGLAS LINKS 34.92 EURjantjehayabusa schreef:Heb net even geinformeerd naar nieuwe glazen... 170 euri :? :?
63128380190 AFDEKGLAS RECHTS 34.92 EUR
www. M3 register .nl
-
Mac
Absoluut wél optie 1.
Absoluut nÃét optie 2.
(en als ik dan mocht kiezen ook Xenon)
Absoluut nÃét optie 2.
(en als ik dan mocht kiezen ook Xenon)
Laat Bertus die nou net in de aanbieding hebben!Mac schreef:(en als ik dan mocht kiezen ook Xenon)
http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=40&t=2523
Maar dat had Jan al begrepen?
Wat een marge draait die dealer trouwens op die glazen zeg, als het nou nog incl. plaatsen was...
|
-
Mac
Helaas niets voor mij, is FLOpt1mus schreef:Laat Bertus die nou net in de aanbieding hebben!Mac schreef:(en als ik dan mocht kiezen ook Xenon)
http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=40&t=2523
En dan ook niet voor Jan, scherp Mac!
|
- Silver Shadow
Ik zou ook zeker voor optie 1 gaan maar dat is mijn keuze.
Ik heb hier nog een setje Halogeen units liggen omdat ik ben overgestapt naar xenon
Ik heb hier nog een setje Halogeen units liggen omdat ik ben overgestapt naar xenon
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
-
jantjehayabusa
BertusE46 schreef:63128380189 AFDEKGLAS LINKS 34.92 EURjantjehayabusa schreef:Heb net even geinformeerd naar nieuwe glazen... 170 euri :? :?
Zijn dat immitatie glazen? Waar kan ik die eventueel bestellen?
-
jantjehayabusa
Silver Shadow schreef:Ik zou ook zeker voor optie 1 gaan maar dat is mijn keuze.
Dit is ook zeker een optie. Vind die lampen met zn bolletje als dimlicht erg mooi. Zijn dat die toevallig? Dan ben ik overal vanaf.
Origineel BMW en Nieuwjantjehayabusa schreef:BertusE46 schreef:63128380189 AFDEKGLAS LINKS 34.92 EURjantjehayabusa schreef:Heb net even geinformeerd naar nieuwe glazen... 170 euri :? :?
Zijn dat immitatie glazen? Waar kan ik die eventueel bestellen?
www. M3 register .nl