achterbumper diffussor?
achterbumper diffussor?
hallo
kan er iemand als hij zin heeft een keer het verschil aantonen tussen een gewone achterbumper en een gewone achterbumper met diffussor
bedankt
kan er iemand als hij zin heeft een keer het verschil aantonen tussen een gewone achterbumper en een gewone achterbumper met diffussor
bedankt
Re: achterbumper diffussor?
elke bmw e36 heeft een difusor,
je hebt alleen verschil in de normale, of de 'M3-look'
het is eigenlijk nietmeer als een 'inzetstukje' van je achterbumper
je hebt alleen verschil in de normale, of de 'M3-look'
het is eigenlijk nietmeer als een 'inzetstukje' van je achterbumper
>>>>Showroom E36's<<<<
? ik dacht dat je ook een diffusor op een normale achterbumper kon bevestigen?
Dat is toch precies wat hij laat zien?
het spijt me ik had verkeerd gekeken
ik vind wel dat het er goed uitziet met een diffusor
ik vind wel dat het er goed uitziet met een diffusor
Om het even compleet te maken en nog een verschil aan te tonen, dit is dan weer een M3 Bumper met Diffuser.
Maar ja, als je daarvoor gaat moet je eigenlijk ook voor de M-voorbumper gaan. En dan kan je wel bezig blijven... Ik vind de simpelste versie (standaard bumper met M-style diffuser) ook wel goed staan.
Als ik een M3 achterbumper steek moet ik al men bumpers vervangen naar M3 want anders trekt het op niet veel vind ik
ga gewoon een diffusor steken, vind dat wel strak staan, en dan nog een schone uitlaat
ga gewoon een diffusor steken, vind dat wel strak staan, en dan nog een schone uitlaat
ik heb een zelfde diffesur gekocht in Ede. past in een gewone achterbumper. de oude er af klikken en de nieuwe er op zetten nog geen uur werk. maakt de auto mooier van achter.klik maar op de foto van mijn 5, hier staan ook de foto's van de 3 cabrio.
Laatst gewijzigd door DriFer op 25 jun 2012, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
328 Ci, ehm dat scheelt een slok (benzine) op een borrel...
hij zit vast met 2 schroeven (1 links 1 rechts onderaan je bumper bij de difusor) als je die schroefjes los hebt kun je hem er zo uit klikken/schuiven!
>>>>Showroom E36's<<<<