Hier een foto:

Normaal is het 9,3 MAXIMIMUM!!!!Dit heb ik nog nooit gezien!
Hoe kan dit?
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet altijd opstaan en zie het liever niet want 'doet me niet altijd lachen'... ,maar af en toe check het weleens en nu had ik zo'n gevoel van dat ik eens moest kijken en yep.. mijn gevoel loog niet.. 12,3!!!!!!lekkerwijf1 schreef:Je zegt het zelf al waarschijnlijk de kou.
Mijn lust ook wel een borreltje extra maar ik kijk er verder nooit naar, als het spul ma goed en fijn rijd vind ik alles goed
Kijk het is mijn eerste bmw en idd.. wie met bmw rijdt MOET BETALEN!!!!Deze vind ik echt goed en erbij passen.. BMW=Blijf Maar Werken.... .BMW318I schreef:Wie bmw rijdt moet de portemonnee ook openen... Ook wel handen uit de zak halen![]()
Maar daarvoor krijg je ook meer dan voldoende Bmw rijdt gewoon heerlijk
Maar wat richard zegt met dit weer gebruikt hij veel meer dan normaal.
Diesel een optie???? Uhum... deze is een dieseltje hoor...Mikkie schreef:Als je meer km's gaat maken is diesel een optie.
Daarnaast maakt het niet uit welke auto je rijdt... met deze temperaturen knalt je verbruik gewoon omhoog.
Bmw 525 Berline schreef:Diesel een optie???? Uhum... deze is een dieseltje hoor...Mikkie schreef:Als je meer km's gaat maken is diesel een optie.
Daarnaast maakt het niet uit welke auto je rijdt... met deze temperaturen knalt je verbruik gewoon omhoog.