andere veren / schroefset
andere veren / schroefset
Een schroefset is iets wat ik niet echt tegen ben gekomen hier op het forum.
Wel de Eibach pro set of bilstein B12
Is er iets waardoor een schroefset af te raden is?
Ik zie ook dat bovenstaande setjes bijna 1000 euro kosten, terwijl er voor 300-500 euro al heel wat te krijgen is.
FK highsport voor rond de 500
TA technics coor 350 euro:
Maar FK heeft dan ook weer versies van bijna 1000 euro, de koningsport:
iemand advies?
Wel de Eibach pro set of bilstein B12
Is er iets waardoor een schroefset af te raden is?
Ik zie ook dat bovenstaande setjes bijna 1000 euro kosten, terwijl er voor 300-500 euro al heel wat te krijgen is.
FK highsport voor rond de 500
TA technics coor 350 euro:
Maar FK heeft dan ook weer versies van bijna 1000 euro, de koningsport:
iemand advies?
Re: andere veren / schroefset
Het ligt er een beetje aan wat je wil. Een eenvoudige, bescheiden verlaging kun je al prima bereiken met Eibach Pro. Met de schroefsets heb je meer flexibiliteit, kun je meer zakken, maar krijgen de overige onderdelen ook meer op hun falie.
hallo Mikkie,
Wat ik ermee bereiken is meer gevoel met de weg, vind het nu niet echt lekker strak rijden.
Daarnaast wil ik absoluut geen bumperschaver of stugge stuiterbak, vind comfort belangrijker dan een optische verlaging.
misschien helpt een veerpootbrug hier ook bij?
Wat ik ermee bereiken is meer gevoel met de weg, vind het nu niet echt lekker strak rijden.
Daarnaast wil ik absoluut geen bumperschaver of stugge stuiterbak, vind comfort belangrijker dan een optische verlaging.
misschien helpt een veerpootbrug hier ook bij?
Ik heb sinds kort een Bilstein B12 kit onder mijn e39 535i. Kan niet anders zeggen dat de wegligging geweldig is geworden, erg strak en nauwelijks overhellen. Hij is wel wat stugger geworden op klinkerwegen, maar zeker niet oncomfortabel.Vooral op de snelweg rijdt het gewoon heel erg lekker.
Even tussen 2 haakjes, een B12 kit is de Bilstein B8 in combinatie met de Eibach Pro kit. Verlaging is voor +- 30mm en achter +- 25mm.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Duitse topkwaliteit.
Even tussen 2 haakjes, een B12 kit is de Bilstein B8 in combinatie met de Eibach Pro kit. Verlaging is voor +- 30mm en achter +- 25mm.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Duitse topkwaliteit.
http://www.youtube.com/watch?v=ElqpWj0FWuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk eens naar dit filmpje. Heb je meteen een goede indruk van de B12 kit.
Kijk eens naar dit filmpje. Heb je meteen een goede indruk van de B12 kit.
ah, duidelijk
Die 'progressive' springs zijn dus een must voor strakke bochten zonder bodyrol.
Die zie ik alleen maar in de FK set, vind ik wel een interessante set
De duurdere FK is dus rvs en instelbaar in hardheid, maar weer dubbel in prijs..
Die 'progressive' springs zijn dus een must voor strakke bochten zonder bodyrol.
Die zie ik alleen maar in de FK set, vind ik wel een interessante set
De duurdere FK is dus rvs en instelbaar in hardheid, maar weer dubbel in prijs..
Ik snap niet dat je een goedkoop setje vering wil terwijl je wel zit te denken aan een smg bak telaten inbouwen.
Tja wat is goedkoop, ze zijn er ook al voor 250 euro..
Ik moet rechtsvoor en achter laten vervangen, heb zo iets dat ik beter een schroefset kan kopen voor een redelijke prijs dan dat ik 2ehands spullen aanschaf..
Maar mijn oog is trouwens gevallen op de Eibach pro street S, ben er nu zo ingedoken dat ik het toch niet laten kan
Ik moet rechtsvoor en achter laten vervangen, heb zo iets dat ik beter een schroefset kan kopen voor een redelijke prijs dan dat ik 2ehands spullen aanschaf..
Maar mijn oog is trouwens gevallen op de Eibach pro street S, ben er nu zo ingedoken dat ik het toch niet laten kan
En......heb je de set al onder je auto zitten? Hoe bevalt het?