even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
topwagen!

even voorstellen

Bericht door topwagen! » 27 feb 2012, 20:16

Beste BMW Fans,

Na 3 jaar in een citroën xsara gereden te hebben. Had ik besloten om eens een echte auto te kopen.
Ik ben een gezins man en voor het echte snelle werk heb ik 2 leuke motoren voor de deur staan. De BMW is dus voor familie gebruik.

Ik heb de afgelopen maand op maktplaats lopen speuren naar een 316/318 touring. Met een budget van 2500,- euro
ben ik op pad geweest. Ik heb er 6 bekeken(ben nog al een volhouder) En heb een mooie 318i touring zilvergrijs gekocht met 135000 km op de teller. Ik heb de auto afgelopen weekend de auto helemaal binnenstebuiten gekeerd. en kopleet uitgewassen stofgezogen gewaxed en noem maar op. een paar kleine dingen(kapot schakelaartje en het kontstant open schieten van de kleppen in de achterbak) heb ik al vervangen en de auto ziet er nu dus uit als nieuw. :whistle:
verder heb ik het spinning key syndrome op een wel heel slimme manier opgelost ( al zeg ik zelf) vragen over hoe kan je altijd stellen.
wat ik nog wil doen:

cruisecontrol Retrofit (orgineel inbouwen).
dashboard kastje beter laten sluiten en verlossen van de lelijke hout inleg.
en dan de middel grote beurt.

gr

AtlasTelamon

Re: even voorstellen

Bericht door AtlasTelamon » 28 feb 2012, 00:11

Welkom.

MaasMaster
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door MaasMaster » 28 feb 2012, 08:08

Welkom!

Toch een beetje nieuwsgierig naar hoe je dat opgelost hebt :)
Vergeet ook niet je wagen voor te stellen in de juiste showroom en vooral foto's hé. Wij houden hier van foto's :shine:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”