Welke velgen zijn dit
Welke velgen zijn dit
Weet iemand welke velgen dit zijn en hoe ze onder een e46 staan,ik heb er wel interesse in.
http://link.marktplaats.nl/534596655" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/534596655" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Welke velgen zijn dit
Alleen het merk al: Wanli, lol.
Vergeet niet dat je dan 4 nieuwe banden moet kopen want dat is totaal cheap ass banden die zwaar herrie maken.
Vergeet niet dat je dan 4 nieuwe banden moet kopen want dat is totaal cheap ass banden die zwaar herrie maken.
De banden zijn inderdaad waardeloos, en ook nog eens voor de 1 serie, de e46 krijgt 225/45/17
Ze komen bovendien een cm verder naar buiten dan origineel, maar dat kan hij wel hebben.
Ze komen bovendien een cm verder naar buiten dan origineel, maar dat kan hij wel hebben.
6 cylinders horen in lijn te staan!
-
- Contacteer:
Ik denk om eerlijk te zijn dat ze wat klein gaan ogen onder een e46.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Mag op slot heb inmiddels andere velgen gehaald!
-
styling weet ik zo niet, maar meen dat deze alleen onder de 330 zijn geleverd bij een bepaalde uitvoering dacht ik
- NOIDjustme
Zou iemand mij kunnen vertellen welke velgen dit zijn?
Ze zaten al onder de auto toen ik hem kocht
Ze zaten al onder de auto toen ik hem kocht
EEN BMW IS EEN AUTO, MAAR EEN AUTO IS NOG GEEN BMW :-)
- NOIDjustme
@judaz
thnx, ik weet alleen nog niet of het orginele zijn omdat de logo's naast de naafkap er niet op zitten en de tekens onder op de velg hebben mij ook nog niet verder kunnen helpen.
Ik vermoed dat het replica's zijn omdat de oem niet zou passen achter, of het moeten 4 voor velgen zijn
thnx, ik weet alleen nog niet of het orginele zijn omdat de logo's naast de naafkap er niet op zitten en de tekens onder op de velg hebben mij ook nog niet verder kunnen helpen.
Ik vermoed dat het replica's zijn omdat de oem niet zou passen achter, of het moeten 4 voor velgen zijn
als het OEM bmw's zijn zal dat ergens wel staan, aan de binnenzijde van de velg bijv.
zou ook kunnen dat ze M-tech geleverd zijn, daar weet ik weinig vanaf!
maar je ziet t zo als je even kijkt of er iets van BMW zelf opstaat
zou ook kunnen dat ze M-tech geleverd zijn, daar weet ik weinig vanaf!
maar je ziet t zo als je even kijkt of er iets van BMW zelf opstaat
>>>>Showroom E36's<<<<
maar die m logo's kun je gewoon los bestellen hoor! ik denk trouwens dat de meestte M-velgen replica's zijn. nieuwe lijken me onbetaalbaar voor een gemiddeld iemand.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
- NOIDjustme
@ buutnhuus, die logo's zullen idd wel los te bestellen zijn, maar ik ga toch geen stickers/plaatjes/matten in/op mn auto doen als het toch geen is
-
maar wel als er M velgen onder zitten toch? er zit zelfs een uitsparing voor die logo's.
zonder ziet het er ook zo onaf uit
zonder ziet het er ook zo onaf uit