De Bmw waar ik nu in rijd is een 330 CI cabriolet uit 2000 , en is goed voor 241 pk'tjes.

farl schreef:Welkom Danny!
Super mooie wagen heb je zeg! Ik moet je alleen teleurstellen wat betreft je paardjes. Jouw auto heet origineel 231 pk en geen 241 pk. (of je moet er natuurlijk iets aan hebben aangepast) (h)
Mmmm, dat is vreemd. Ik heb zelf ook een 330i, maar dan uit 2001 en ik zou 231 pk hebben. Als je verschillende websites erover raadpleegt dan kom ik overal uit op 231 pk...danny78 schreef:ik heb de boekjes voor me liggen met alle gegevens achterin en daar staat toch echt 241 pk, 0-100 6,9 sfarl schreef:Welkom Danny!
Super mooie wagen heb je zeg! Ik moet je alleen teleurstellen wat betreft je paardjes. Jouw auto heet origineel 231 pk en geen 241 pk. (of je moet er natuurlijk iets aan hebben aangepast) (h)![]()
![]()
Ja, maar die heb ik ook uitgezocht in de bovenstaande tabellen. Het topmodel cabrio van de E46 van dat jaar!! :~danny78 schreef:weet niet of het er mee te maken heeft , maar ik heb een 330 ci automaat tiptronic met sportstand
Dat heeft gewoon met de afronding van de gebruikte conversiefactor te maken... Afrondingsfoutjes dus. En of ze de conversiefactor voor Pk of Ps genomen hebben.farl schreef:
- Edit:
- In deze tabel klopt het wel. Hier is 170 kW wel 231 pk.