Hallo, zal mezelf hier even voorstellen ik ben leroy 27 jaar en ik woon in Winterswijk(gelderland).
Van jongs af aan al besmet met het bmw virus mijn eerste bmw was gelijk een M3 e36 3.0. En natuurlijk kon dit niet goed gaan op zon jonge leeftijd wat een beest van een auto. Rechte stuk bij 70 kmh in3e versnelling wielspin is uitbreken is van de weg tegen boom opkop en totaal los . Ik baal er nogsteeds enorm van maar mag blij zijn dat ik zelf nog rondloop.
Daarna toch wat rustiger geworden en een bmw 320d e46 aangeschaft heele fijne auto lekkr zuinig .Maar als je eenmaal een 6 cilinder hebt gereeden dan blijft het toch kriebelen

.Dus naar lang zoeken ben ik nu een paar maand in het bezit van een 530d e60 van 2004 . Wat een heerlijke auto is dit

koppel is echt verslaafend. Toch alvast een afspraak gemaakt bij tunix om catalysator en roetfilter te laaten vervangen. Hier al veel over gelezen en bij het uitlezen paar foutcodes tegen gekomen van DPF flow en uitlaatgas druk . Dus zo snel mogelijk eronderuit met dat spul en trugplaatsen van een 2,5 inch downpipe

.Ben heel erg benieuwd wat dit gaat doen . Als ik binnenkort wat foto`s heb gemaakt zal ik die zo snel mogeljk plaatsen. Groeten leroy