e46 AE's welke??

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Dcreator

e46 AE's welke??

Bericht door Dcreator » 13 mar 2012, 15:50

hey mensen ben een beetje aan het rondkijken voor AE's voor de e46 touring...

Ik weet nog niet zo goed of ik nu de witte variant wil of de goud/gele,

maar iniedergeval over die ringen van HL hoor ik niet zulke super verhalen wat betreft kwaliteit...
ik heb ook gekeken naar die umnitza's maar dat prijsverschil vind ik dan ook weer behooorlijk! :whistle:

heeft er iemand niet een andere optie? zijn vast nog wel wat tussenwegen??

losse AE's of desnoods een goeie koplamp met AE's erin? ben op e46 gedeelte nog niet super bekend met wat de mogelijkheden zijn verder, wil natuurlijk wel de OEM look zover mogelijk behouden!

wie kan me wat bijpraten, suggesties of advies geven? :duim:

Reloader

Re: e46 AE's welke??

Bericht door Reloader » 13 mar 2012, 16:03

ben het met DV eens, maar t inbouwen van die ringen valt reuze mee hoor, bij jou compact was het veuuuuul werk en bij de facelift ook maar PFL kan je het nagenoeg zo inklikken!

SubCityZero

Bericht door SubCityZero » 13 mar 2012, 16:53

Er zijn veel wisselende meningen over de kwaliteit ervan, komt namelijk van HL Automotive, maar persoonlijk vind ik mijn ringen best netjes. (Zie mijn avatar)
Zitten er nu een paar maanden in, geen kapotte LEDs, terwijl ik dag en nacht ermee rond rijdt, overdag gaat ie op stadslicht, en 's avonds gaat ie op automatisch.
En ik vind het gewoon niet misstaan, zowel overdag als 's nachts heel goed zichtbaar.
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 13 mar 2012, 17:18

Ik heb alweer een hele tijd de led ringen van umnitza. Echt super kwaliteit en heerlijk fel, ook in het zonlicht nog goed te zien. Van veraf zie je niet dat het leds zijn (zitten er 60 in per ring).
Hiervoor heb ik ccfl's gehad. Dat doe ik nooit meer. Lichtopbrengst is niet super en je zit altijd met die ballasts te knoeien. Ook nog eens kans op opstart problemen in de winter.
Leds zijn bovendien zuiniger en gaan veel langer mee...
Afbeelding

Afbeelding

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 13 mar 2012, 18:10

Zeg ook niet dat je het merkt, maar op bv. autoshows kun je de leds gemakkelijk aan laten staan, zonder je accu leeg te trekken. Daarbij zijn ze ook minder gevaarlijk aangezien ze minder vermogen hebben. Er zijn genoeg foto's te vinden van afgebrande ccfl balasts. En bij lichtopbrengst bedoel ik natuurlijk dat je ze ook bij fel zonlicht nog ziet. Waarom zou je anders ae's nemen, je wilt toch juist gezien worden/opvallen? Mijn ccfl's waren ook van umnitza, dus zeker geen troep. Maar de leds zijn toch een stuk fijner. Ieder z'n ding natuurlijk...
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 13 mar 2012, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Reloader

Bericht door Reloader » 13 mar 2012, 19:03

tuurlijk gaat een led langer mee, maarja ik rijd nu al 1,5 jaar met CCFL en t enige wat sneuvelt zijn de ballasten dat is dan maar zo ik vind CCFL persoonlijk netter als leds :love:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”