Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Lucca een trotse eigenaar van een bmw e36 320i M52 Vanos. Mijn BMW verleden heeft al heel wat achter de rug aangezien dit nummer 4 al is. Ik ben begonnen met een E30 318IS, volledig gereviseerd (heb mijn automonteur diploma's) auto volledig laten spuiten wieltjes gekocht echte 15'' honingraads 4 nieuwe bandjes, remleidingen van voor naar achter vernieuwd, remslangen gewoon echt álles vervangen wat kon tot de raamrubbers toe. Ik was net 18 had 2 maanden mijn rijbewijs en vond het wel verstandig om te proberen driften.. helaas was dit dus niet zo

Schroefset BBS RS replica's breedset, Victor sportstuurtje, origineel recaro IS interieur, IS voorlipje, originele Hartge dubbele veerpootbrug, achteraan ook een veerpootbrug. Dit alles heb ik in 1 jaar veranderd aan de auto omdat ik hem volledig standaard gekocht had, maar toen hij zo goed als af was vond ik hem niet snel genoeg en besloot ik een type 1 E30 325i M20 te kopen om die motor in de 320 te leggen. Ik had hem dus aangeschaft, van een collega van mij overgekocht.
Toen ik die 2 auto's bij elkaar zag staan heb ik er nog eens goed over na zitten denken en heb ik besloten om niet opnieuw zoveel geld in een E30 te steken en heb ik ze allebei verkocht en deze E36 320i gekocht.
Specificaties E36 :
Motor : 2.0 M52 Vanos
OEM spulletjes :
M Voorbumper
M Skirts
M Achterbumper
M Spiegels verwarmd en elektrisch
M Schakelpook
M Z3 Shortshifter
Sportstoelen
Cruise Control
Verder, wat ik nog allemaal aan de auto veranderd heb :
TA Technix schroefset
Replica E92 M3 wielen 17''
Veerpootbrug voor
Veerpootbrug achter
M sierstukje op achterdemper laten lassen bij Skytune Maldegem
RS voorlip (van Jevitan)
QSP openlucht filter met RVS buisje
Spaghetti Spruitstuk RVS
M Pedalen
Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Dan is het nu tijd voor een paar plaatjes na al die tekst

Zo was de auto direct na de aankoop

M wieltjes voor 7.5J achter 8.5J 17"

Verlagings veren (want ik wou het deze x niet extreem doen wat me overigens niet gelukt is

Wieltjes laten spuiten

autotje gewassen

andere verlagingsveren eronder 60-40 was het dacht ik en stadslichtringetjes gekocht
Na een paar weken zo rond gereden te hebben vond ik het toch allemaal maar een beetje gewoontjes.. Ik besloot toch maar voor iets anders te kijken. Ik kwam een 323 Compact tegen en ik dacht ik koop die of ik koop M3 bumpers voor mn coupe. Die Compact kon ik niet verzekeren dus heb ik gekozen voor de M3 bumpers !

bumper passen

achterbumper
Ik monteerde de originele voorbumper terug en ging het weekeind daarop uit bij ons in de buurt moesten we nog even pinnen. Ik stond te wachten op de markt, staat er een vrouw voor mij, jahoor achteruit boem op mn auto terwijl ik stond te toeteren

521 eurotjes schade..

voorkantje eraf gehaald en gelijk thermostaatje gestoken

de schade

na een paar uurtjes werk
Ik ging die dag daarna naar school en jahoor je raad het al.. rijd er op school iemand tegen aan

mistlamp kapot en bumper en lijst beschadigd..
Toen was het écht tijd voor de M bumpers

Had als eerst alleen de voorbumper gemonteerd en een tijdje zo rond gereden. Een paar weken daarna kwam de winter eraan en ben ik naar de Essen Motorshow gereden met een paar vrienden en daar heb ik een schroefsetje aangeschaft ! Die heb ik een dag later gemonteerd en gelijk de sideskirts, achterbumper,RS lip, winterwielen en een sierstukje op mijn uitlaat laten lassen.

Zo heb ik een winter lang rond gereden en toen was het weer tijd voor de zomer ! Ik besloot mijn zomerwielen helemaal zwart hoogglans te laten spuiten en getrokken banden te monteren. Een paar plaatjes gemaakt met de (toen nog) auto van Jasper erbij. Hij rijd nu met zijn E46 ClubSport.

Zo heb ik een tijdje rond gereden en toen vond ik het toch maar weer tijd voor een paar veranderingen. Ik vond die E92 M3 wielen altijd wel al mooi. Ik heb toen 17" replica's gekocht en M3 OEM zwarte spiegels gevonden en de auto eens flink laten poetsen.

Zo heb ik weer een tijdje rond gereden en dan komt nu het grote moment

Ik hoop dat jullie het mooi vinden en ik hoor graag reacties !!
Over een anderhalve week ongeveer ben ik te vinden op Heaven On Wheels en ben ook van plan om naar de zomerwielen meeting te komen !