Vervellen blanke lak (hoe fixen?)
Re: Vervellen blanke lak (hoe fixen?)
Daar moet je niet zelf aan gaan beginnen, enige remedie is naar de spuiter brengen en over laten blazen. De hoogte verschillen tussen laklaag en blanke lak moeten eerst terug geschuurd worden en daarna het hele paneel spuiten op kleur met uitwaaien over de andere panelen en alles opnieuw in de blanke lak. Kleine stukjes zijn misschien nog wel zelf te doen maar dit is gewoon te veel.
Hmm das jammer.Ik kan evt nog zelf de kapjes onder de koplamp doen maar als de hele voorkant overgespoten moet worden, kan ik beter de kapjes ook laten doen.
Ken iemand een goede spuiter omgeving 5431?
Ken iemand een goede spuiter omgeving 5431?
Dit is inderdaad niet zelf te doen, maar gelijk een andere vraag...
Hoe kan dit eigenlijk?? Het is geen E30 waar we het over hebben, maar een E46
Vandalisme ofsjo?
Hoe kan dit eigenlijk?? Het is geen E30 waar we het over hebben, maar een E46
Vandalisme ofsjo?
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
In eerste instantie dacht ik aan steenslag, maar je ziet geen lakbeschadiging.
Nu denk ik dat ie waarschijnlijk slecht overgespoten is ofzo, of iemand anders moet andere ideeen hebben.
Nu denk ik dat ie waarschijnlijk slecht overgespoten is ofzo, of iemand anders moet andere ideeen hebben.
Dergelijke blanke lak schades krijg je o.a. door steenslag. Ga je daarna lekker met de hogedrukspuit erop gaat het vanzelf bladeren! Enige optie is naar de spuiter brengen!
Ja dit is wel vrij veel. Is dit origineel fabriek?
Ik ben zelf schadehersteller/spuiter. Dit kan ij eeventueel wel voor je maken. Alleen zit ik in geertruidenberg vlakbij breda.
Kun je mij mischien precies vertellen welke delen het om gaat. Mischien kan ik jou wel helpen voor een mooi prijsje.
Laat maar wat weten,
Gr william
Ik ben zelf schadehersteller/spuiter. Dit kan ij eeventueel wel voor je maken. Alleen zit ik in geertruidenberg vlakbij breda.
Kun je mij mischien precies vertellen welke delen het om gaat. Mischien kan ik jou wel helpen voor een mooi prijsje.
Laat maar wat weten,
Gr william
- rick.bosch
Me eigen auto heeft dit ook maar dan gewoon alleen een hoekje? dus dat valt eigenlijk bijna niet op!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Bedankt voor je aanbod.BmWilliam schreef:Ja dit is wel vrij veel. Is dit origineel fabriek?
Laat maar wat weten,
Gr william
Het gaat om de voorbumper, beide spatborden, motorkap en de beide kapjes onder de koplampen.
Tevens zitten er op r-spatbord krassen op.
Wil het wel een keer maken, maar dat zal pas volgende maand ofzo zijn.
Als je ong. weet wat het kost laat maar weten via pb.
Moet wel mooi/strak gemaakt worden.Als je referenties hebt, graag.
het lijkt er op dat je bmw al eens is hersteld geweest en dat je vernis lospeld door slecht te matteren van de onderlak, het zal af te schuren zijn en herschilderen.
Bij mij in de buurt staat ook een bmw met dezelfde kleur en die heeft dat ook op de voorbumper.