Terugroepactie BMW

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
irishsoul

Terugroepactie BMW

Bericht door irishsoul » 27 mar 2012, 03:57

26 maart 2012 19:24

BMW roept wereldwijd meer dan een miljoen auto’s terug vanwege mogelijk brandgevaar. Het gaat om alle modellen van de 5-serie en 6-serie gebouwd tussen 2003 en 2010.
Het euvel doet zich voor in de kofferruimte. Een afdekplaatje van de accukabel (bij BMW ligt de accu achterin) zou niet goed zijn gemonteerd en kan in het ergste geval vlam vatten. De fabrikant informeert alle bestuurders via een brief. In totaal gaat het om 1,3 miljoen auto’s wereldwijd. De reparatie neemt een klein half uur in beslag en is uiteraard kosteloos.

MaasMaster
Contacteer:

Re: Terugroepactie BMW

Bericht door MaasMaster » 27 mar 2012, 06:54

Daar komen ze nu achter??

En daarbij, daarvoor doen ze een terugroepactie? Voor een stom plaatje dat waarschijnlijk 5 euro kost ofzo...
Ze zouden beter terugroepacties doen voor de swirlflaps of het lekkende panoramadak of de alom bekende kabelbreuk bij de E61 (om er maar een paar te noemen)... Wat de eigenaars handenvol geld kost omdat het slecht ontworpen is door de BMW ingenieurs.

Sorry jongens, maar hierover kan ik me dus druk maken :bang:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Tazran

Bericht door Tazran » 27 mar 2012, 07:51

Iemand hier enige ervaring mee? Trouwens eens met Maasmaster. Zou me een behoorlijke duit hebben gescheeld. Gekke is dat de dealer de problemen gewoon toegeeft. Maar terugroepen homaar.

Aron

Bericht door Aron » 27 mar 2012, 07:58

Hier is al een topic over..Klik
Daarom gaat deze dan ook dicht ;)

Moderatoropmerking Aron

Gesloten

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”