Vorige week zondag heb ik mijn auto weer op zijn zomerschoenen gezet en hem een goede voorjaarsschoonmaak gegeven.
Vervolgens helemaal in de was gezet en toen wat foto's gemaakt, waar ik jullie van wil laten meegenieten!
Ben weer trots als een pauw op mijn BMW!!!
Ziet er goed uit man!
Koplampen zijn ook nog mooi helder...pas nieuwe gekocht?
Wat voor demper zit er onder? Ziet er namelijk wel netjes uit zo onder de standaard bumper
@ Sim0n: Hey Simon, de koplampen zijn niet nieuw, maar die heb ik uit elkaar gehaald en alles schoongemaakt en toen weer in elkaar gezet. Fenomenaal resultaat zoals je ziet met een paar uurtjes werk.
De demper is een custom-made RVS low-sound demper met een custom-made dubbel sierstuk. Dat heb ik in januari laten doen bij PM Performance in Swifterbant: aanrader en niet duur! Ik was daar in totaal 300E voor kwijt.
Ik heb afgelopen week mijn SMD Angel Eyes gemonteerd en de koplampglazen van mn Beamer schoongemaakt.
Ziet er nu een stuk frisser uit aan het front vind ik. Ze geven echt veel meer licht dan ik verwacht had overigens.
Hieronder een fotootje (beetje opgeleukt met de Snapbucket-app op mn iPhone):
Heb ze zelf ook en ik schrok de eerste keer dat ik ze aandeed ook, ze geven ziekelijk veel licht het hele huis lichte gewoon op.
Maar ik heb onderweg nog geen klachten gehad, denk dat het wel goed zit want ik vind de led lichten die bv in audi zit ook erg fel.