d1 spec voltage stabilizer

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
eboosten

d1 spec voltage stabilizer

Bericht door eboosten » 03 apr 2012, 19:49

Hallo,

Ik ben benieuwd of er mensen ervaring hebben met dit produkt en zo ja wat hun ervarngen zijn?

Het lijkt mij wel interessant maar vraag me wel af of het geen overbodige luxe is????

Hompie
Contacteer:

Re: d1 spec voltage stabilizer

Bericht door Hompie » 05 apr 2012, 16:34

Je kan beter een Pivot Raizin Mega bestellen, daar lees ik hele goeie reviews over, ik zit er ook aan te denken om er een te bestellen, schijnt een van de beste voltage stabilizers te zijn momenteel.
Veel voordelen zoals beter verbruik, meer vermogen, betere verlichting, betere audio etc etc.
Ik heb er geen ervaringen mee, maar misschien kan er meer verteld en gedeeld worden via dit topic.

Afbeelding

Hompie
Contacteer:

Bericht door Hompie » 09 apr 2012, 18:16

Ik heb inmiddels 2 originele Pivot Mega Raizin voltage stabilizers besteld op eBay voor een top prijs, ik laat wel weten als ze binnen zijn en gemonteerd wat onze ervaringen zijn ermee :duimen:

Reloader

Bericht door Reloader » 18 apr 2012, 10:32

ben benieuwd, klinkt mij als een broodje aap verhaal...

ding op je accu om je verbruik te verbeteren :gek:

dw70

Bericht door dw70 » 18 apr 2012, 11:17

yeah..op hun site is het voltage bij een start gezakt tot 7,5V voor iedere normale batterij. Maar natuurlijk...
En laat maar niet hopen dat je een volle sluiting in een van deze condensatoren krijgt als deze gewoon parallel over je accu geschroefd wordt. Dan sluit zich vanzelf de batterij ook kort. Die ploft gewoon door de motorkap heen.

Altijd handig die hulpmiddelen... :tong:
E36 320i Coupé 1994 verkocht :zwaai: News from the new owner: the car is a total loss after a crash :|

Reloader

Bericht door Reloader » 18 apr 2012, 11:19

bij 7,5 volt is je accu volgens mij overleden....

dw70

Bericht door dw70 » 18 apr 2012, 11:52