Beste lezers,
Mijn Dynavin leest geen cd ´s en dvd´s meer. Een reinigings cd heeft geen effect.
Hij draait ook de cd´s niet rond denk ik.
Tevens heeft de radio nooit gewerkt. Hij vindt geen zenders. Heb er al een antenneversterktje tussen gezet maar dat helpt ook niet.
Dit stoorde me nog niet zoveel maar omdat hij nu ook niets meer leest noet er echt iets aan gedaan worden.
Kan dit ergens gemaakt worden en loont zich zoiets nog.
De navi en de usb doet het wel nog.
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Groet,
Justin
Defecte Dynavin
-
Defecte Dynavin
F11 530d 2012
-
- Contacteer:
Re: Defecte Dynavin
Ik denk dat jij een antenne hebt welke een puls nodig heeft om aan te gaan. Hier heb je een speciale versterker voor nodig.
Je zou iemand op moeten zoeken die handig is met dat soort zaken en dus tegen weinig je Dynavin kan repareren. Dan loont het wel. Een Dynavin is geen apparaat van een paar tientjes.
Je zou iemand op moeten zoeken die handig is met dat soort zaken en dus tegen weinig je Dynavin kan repareren. Dan loont het wel. Een Dynavin is geen apparaat van een paar tientjes.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Oke tot zover al bedankt. Wat zou dat dan voor een versterker zijn? En waar is dat te krijgen?
F11 530d 2012
-
Indien garantie is verlopen, Dynavin zelf open maken als je een beetje handig bent. Uitsluiten wat precies defect is. Onderdeel bestellen by Dynavin zelf, schijnt te kunnen want ik heb ergens op een forum gelezen dat iemand een heel moederboard voor de Dynavin had besteld in Duitsland.
Blijft lastig allemaal, maar je moet toch wat, succes!
Blijft lastig allemaal, maar je moet toch wat, succes!
Klopt hele mainboard besteld heb ik toen gedaan omdat de oude was spontaan doorgebrand uit het niets. Ik heb toen contact opgenomen met Dynavin Duitsland die hebben mij ontzettend goed geholpen bedrag overgemaakt en ze hebben een nieuwe mainboard opgestuurd rond 130 euro ongeveer was het. Je kan een nieuwe DVD-ROM bestellen bij hun maar je moet wel door geven welke versie je hebt aangezien de belangrijke chip "zoran" aan de onderkant van de DVD-ROM zit. Heb mijn unit toen wel verkocht omdat ik het niet vertrouwde en ook de andere issues natuurlijk heb daarom een V5 gekocht ben nog helemaal tevreden mee.
Ik zou zeggen probeer het gewoon ze zijn hartstikke vriendelijk die gasten van Dynavin in Duitsland.
Ik zou zeggen probeer het gewoon ze zijn hartstikke vriendelijk die gasten van Dynavin in Duitsland.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
-