Dcreator schreef:achterbumper difusor? schroef op elk uiteinden en de rest is klik idd
nette wagen man! vind het wel een nette combi! zwart met die gouden velgen!
(vind hem persoonlijk alleen veeel mooier zonder die BH op de motorkap, maar das mijn mening!

)
Nee dit ging over een e46 waar ik wat aan moest customize, maar dat is al gebeurd!
jaa, ik vind het wel gaaf zo een BH en en het is idd voor steenslag.. en ik rijdt nog wel s hele lange stukken, dan helpt t ook heeeel goed tegen insecten!
Ramon 325 Vanos schreef:Leuke opvallende wagen

Dankje!!
AtlasTelamon schreef:Uitgesproken wagen!
Heb je er zelf (wat lijkt) E46 knipperlichten in geplaatst?
Ja klopt!! hier zaten eerst geen knippers in en toen kwam m'n vader (toen ik m net had) met die e46 knippers aanlopen,\
en toen hebben we die maar netjes pas gemaakt!
GreyCooperS schreef:Prawish schreef:GreyCooperS schreef:
Mag dat wel, een lekkere kleur op de velgen...
Geen fan van t houten stuur, maar das persoonlijke smaak...verder lekker bak!
haha ja dat mag
lol..ik bedoel dat ik t wel gaaf vind..dat t mag is wel duidelijk

gokte al zoiets! bedankt nog!
/\/\ats schreef:Nette kar!
Hitz schreef:Ik snap trouwens niet waarom mensen zo'n ding over de motorkap heen plaatsen. Het dient geen functie en het ziet er niet mooi uit..
heeft het wel, steenslag

thnx!! en ja idd de steenslag!!
Richy schreef:Wat een hoop e36's in madeira violet ineens haha!
Kom je ook naar de E36 fotoshoot? Kunnen we n aparte foto maken van alle madeira's haha!
Groeten,
Richy
haha ja deze is madeira schwarz ofzo (blauw in de schaduw) (paars in de zon)
Ik zal wel even in t meeting gedeelte kijken wanneer de e36 fotoshoot is...?
Overgens rijdt ze nu even niet, mn startkrans is kapot, en mn startmotor is ook niet 100% meer.
en als voor de startkrans de bak er toch onderuit gaat, doe ik meteen een nieuwe koppelingsset erop(hoor mn drukgroep lagers al sinds ik m heb) maar dan doe ik meteen alles omtrent te bak, hoeft die iig niet meer los!!
Overgens toen ik de auto gekocht in 2008 zat er stof in en had hij een paar kleine deukjes,
heb opmaat leer erin laten zetten, de auto helemaal aangepakt van buiten en helemaal laten overspuiten
verder de originele koplampen aangepast voor angel eyes, smoke knippers erin, en heldere mistlampen, en m3 achterlichten erin. (hiervoor zaten er andere in)
mat zwarte nieren, zijramen + achterraam getint(achter moet overnieuw)
klein leuk stickertje aan de zijkant erop
schroefset zit eronder, maar eigenlijk moet ik ET 34 ofzo hebben ipv 38 maar ben even aan het kijken wat ik nu kan doen heb voor al 5mm spacers erop omdat ze anders niet omlaag kon..
Achter een M-lipje op de kofferklep gemaakt.
en ik ben vast nog wel wat vergeten...
- Spoiler: Laat zien
- Ik wil nog een keer een spaghetti stuk en sportkat, en dan alles opnieuw laten mappen.
maar dat is voor als ze weer goed start!