Foto`s 530d e60
Foto`s 530d e60
Mannen hierbij alsnog wat foto`s van mijn bimmer.
gr leratski.
gr leratski.
Re: Foto`s 530d e60
Lekkere dikke funfer met M-pakket heb je daar zeg!
hele mooie dikke E60 !!
Mooie kleur ook, vooral in combinatie met de leerkleur!!
Misschien wel eens nadenken over een m-sport stuurwiel.. Dan is het interieur helemaal af!!
Veel plezier met je 530!!
Mooie kleur ook, vooral in combinatie met de leerkleur!!
Misschien wel eens nadenken over een m-sport stuurwiel.. Dan is het interieur helemaal af!!
Veel plezier met je 530!!
Thanks mooggie en kai. Jhaa deze kleur blauw met bruin leer staat eg geweldig beter dan zwart interieur . Bij het zien van een foto voordat ik bij dealer langs ging dacht ik eerst dat het tegen zou vallen .Totdat ik er naast stond was gelijk verkocht .Ik heb 2 dingen die ik wil verranderen en daar is inderdaad een m-sportstuur 1 van .Maar eerst ben ik nog op zoek naar 19 velgen .Wie er nu op zitten vindt ik net iets te netjes .Mag wel iets meer zijn. De 128 style vindt ik super vet.Maar heb van aron`s auto een foto gezien van zijn velgen wie hij er eerst onder had zitten niet die breyton maar daarvoor.Die vindt ik ook top.Heb hem al pm gestuurd welk type dat zijn.Elke dag minstens 2 keer plezier .
Mooie wagen , en een handbak zie je niet vaak op een e60!
Thanks jaapi . Inderdaad handbak kom je niet vaak tegen .Maar heb hier speciaal naar gezocht .Ik woon buitenaf sta nooit in de file haha.De handbak rijdt eg prima,Alleen de eerste versnelling is beetje kort.Ook heb ik voor de handbak gekozen omdat ik van plan was de auto te laten chiptunen .Ik heb gelezen dat handbak beter tegen het enorme koppel kan dan de automaat.
Mooie auto hoor!
Die velgen welke ik eerst erop had zijn imitatie Breyton spirit velgen in 20 inch...
Die velgen welke ik eerst erop had zijn imitatie Breyton spirit velgen in 20 inch...
Thanks aron . ik ga nu opzoek naar mooi setje .
zeer mooi
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Heb net snel eventjes opname gemaakt met mijn mobiel van me open uitlaatsysteem altans alleen roetfilter en katelysator zijn vervangen voor een downpijp.
View My Video
View My Video
Prachtig wagen, en dat geluid klinkt ook stukken beter vind ik
Thanks mustaa . jaa let wel op ik heb het met mijn telfoon opgenomen dus kwaliteit is niet erg goed . In het echt klinkt ie nog wat harder
Supersound uitgekregen zeg!
Thanks bjorn . Ik ben er ook erg blij mee