Sinds gisteren avond BMWloos......
Sinds gisteren avond BMWloos......
Zo, eindelijk mijn nieuwe Kodak fototoestelletje maar eens gebruikt om wat foto's van mijn auto te maken!!!
De nieuwe interieurlijsten en automaat pook.
De nog te vervangen handremgreep.(En nee, dat zijn GEEN hobby-vlekken....)
Nog wat fotos (gemaakt met een mobieltje) van de oude interieurlijsten:
En voor het komend weekend heb ik ook nog wat te doen:
En als het een beetje meezit, ook dit de komende week:
De nieuwe interieurlijsten en automaat pook.
De nog te vervangen handremgreep.(En nee, dat zijn GEEN hobby-vlekken....)
Nog wat fotos (gemaakt met een mobieltje) van de oude interieurlijsten:
En voor het komend weekend heb ik ook nog wat te doen:
En als het een beetje meezit, ook dit de komende week:
Laatst gewijzigd door Henry320d op 06 feb 2011, 13:08, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Henry320d
Ik dacht al waar herken ik die achtergrond van; maar dat is in Deventer...; wel erg rustig op zo'n dag als vandaag.
Interieur zal er zeker van opknappen van dat nieuwe interieurtje (er zitten namelijk wel een paar lelijke vlekken in: wat heb je gedaan in de auto...? )
Nog een paar grotere (originele) velgen eronder en hij is helemaal klaar.
Overigens ben je er ook al erg vroeg bij met je ijskrabber: is het al zo koud in Deventer? *D
Interieur zal er zeker van opknappen van dat nieuwe interieurtje (er zitten namelijk wel een paar lelijke vlekken in: wat heb je gedaan in de auto...? )
Overigens ben je er ook al erg vroeg bij met je ijskrabber: is het al zo koud in Deventer? *D
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik heb de auto sinds 17 maart, heb daarna volgens mij 1x de ijskrabber gebruikt... En daar ligt ie niet in de weg.Joop schreef:Ik dacht al waar herken ik die achtergrond van; maar dat is in Deventer...; wel erg rustig op zo'n dag als vandaag.
Heb deze nog op het verlanglijstje staan:(niet origineel, maar replica, origineel past niet onder een 320)
[thumbnail]http://www.wheelsonline.nl/velgen/bmw/i ... MW_CSL.jpg[/thumbnail]
En deze....
[thumbnail]http://accessories.bmw.com/internet_bmw ... eVersion=1[/thumbnail]
Laatst gewijzigd door Henry320d op 08 okt 2007, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi hoor!
Hoop voor je dat je dat interieur kan kopen, denk alleen wel dat die nog flink gaat stijgen in prijs.....
Wel even een blanco kentekenplaathouder halen voor achter, die reclame ziet er niet uit :p
Hoop voor je dat je dat interieur kan kopen, denk alleen wel dat die nog flink gaat stijgen in prijs.....
Wel even een blanco kentekenplaathouder halen voor achter, die reclame ziet er niet uit :p
www. M3 register .nl
Interieur zal hem zker goed doen
Maar zeer mooie Touring!
Maar zeer mooie Touring!
Wordt spannend.... ben overboden, staat nu op €1260,-Dnl schreef:Interieur zal hem zker goed doen
Maar zeer mooie Touring!
Waarom niet voor iets minder, ander leren (origineel) setje bij Akto of Autospin weg?
Hebben die dat dan??? Op de site van Akto staan geen prijzen (en geen setjes voor E46 touring...)Dnl schreef:Waarom niet voor iets minder, ander leren (origineel) setje bij Akto of Autospin weg?
Autospin heeft ook niet veel (op de internet site dan..) Anders eens bellen/mailen. Akto ziet bijna om de hoek....
Ik kreeg van collegas al de opmerking of ik voor mezelf was begonnen..... (Heet dus ook Pol)BertusE46 schreef:Mooi hoor!
Laat het lekker zitten zo....
Mijn (weliswaar half) leren sportinterieur met deurpanelen heb ik voor 467 euro gewonnen
Scheelt gewoon kleine 1000 euro met vol leer 8p
Scheelt gewoon kleine 1000 euro met vol leer 8p
www. M3 register .nl
Wou net zeggen, DAT zijn nog eens prijzen
Maar toch, ik leg liever het geld apart voor volgend jaar ..
Wat ga je doen dan...?Dnl schreef:Wou net zeggen, DAT zijn nog eens prijzen
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Us kijken of er iets anders komt ..
Wat weet ik nog niet :x
Wat weet ik nog niet :x
Hmm, toch maar eens langs gaan, op de site staan er +/- 100......330dM schreef:Je kunt allicht Dennis (Spin) een zoekopdracht geven of eens bellen. Ik heb er zelf mijn wintervelgenHebben die dat dan??? Op de site van Akto staan geen prijzen (en geen setjes voor E46 touring...)
Autospin heeft ook niet veel (op de internet site dan..) Anders eens bellen/mailen. Akto ziet bijna om de hoek....
vandaan, geschikte vent is het. Akto heeft volgens mij heel veel, velgen en interieurs toch ook dacht ik..
Als ik de advertenties op MP zie: "vele interieurs op voorraad +- 350 stuks !!! "
Akto op MP
Staat nu op €1260, wat niet mijn bod is....330dM schreef:Hoe gaat het ondertussen op eBay?
Bel morgen gewoon eens met Akto of Autospin, daarna kun je er altijd nog overheen bieden .