325 coupé - sebas-g60
325 coupé - sebas-g60
Hoi,
Ik ben sebastiaan uit dordrecht en ik ben 22 jaar.
Hier mijn auto historie.
Mijn eerste auto was een VW Corrado G60.
Mijn tweede auto was een Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
en door vandalisme is er dit van over
Nu ben ik sinds vrijdag de eigenaar van deze BMW 325 Coupé
Het kleppendeksel pakking zweet/lekt maar die ligt al klaar om vervangen te worden.
Voor de rest loopt het blok goed , optisch heeft de auto wat roest plekjes maar die worden in de toekomst bijgewerkt.
Meer foto's volgen als ik de nieuwe veren eronder heb die besteld zijn. de auto komt iets omhoog omdat hij momenteel aanloopt in bochten en wat diepere kuilen in de weg.
Ik ben sebastiaan uit dordrecht en ik ben 22 jaar.
Hier mijn auto historie.
Mijn eerste auto was een VW Corrado G60.
Mijn tweede auto was een Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
en door vandalisme is er dit van over
Nu ben ik sinds vrijdag de eigenaar van deze BMW 325 Coupé
Het kleppendeksel pakking zweet/lekt maar die ligt al klaar om vervangen te worden.
Voor de rest loopt het blok goed , optisch heeft de auto wat roest plekjes maar die worden in de toekomst bijgewerkt.
Meer foto's volgen als ik de nieuwe veren eronder heb die besteld zijn. de auto komt iets omhoog omdat hij momenteel aanloopt in bochten en wat diepere kuilen in de weg.
Laatst gewijzigd door Sebas-g60 op 25 jul 2012, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 325 Coupé
Mijn Showroom
Mijn Showroom
Re: even voorstellen 325 coupé - sebas-g60
Leuke auto! Welke kleur is dit? Cosmosschwarz?
Misschien komt het aanlopen door de neerwaartse druk die die enorme achtervleugel genereert?
Misschien komt het aanlopen door de neerwaartse druk die die enorme achtervleugel genereert?
330d
Kleur is diamant zwart metallic dacht ik , voor zekerheid moet ik het even nakijken maar ben nu aan het werk.
BMW 325 Coupé
Mijn Showroom
Mijn Showroom
Welkom!
Moet pijn gedaan hebben die Subaru
Mooie wagen! Vleugel zou ik er af halen. En setje originele motorsports zou m naar mijn mening mooier staan dan deze velgen van een latere en andere serie.
Succes met het verhogen!
Moet pijn gedaan hebben die Subaru
Mooie wagen! Vleugel zou ik er af halen. En setje originele motorsports zou m naar mijn mening mooier staan dan deze velgen van een latere en andere serie.
Succes met het verhogen!
-
Gave wagen vent!
Welke auto vindt/vond je het lekkerst rijden van de auto's die je tot nu toe hebt gehad?
Welke auto vindt/vond je het lekkerst rijden van de auto's die je tot nu toe hebt gehad?
leuke basis heb je daar!
allleen die japstyle vleugel vind ik echt niks, die eraf, een setje mooie e36 velgjes erop en je wagen ziet er 10x beter uit!
allleen die japstyle vleugel vind ik echt niks, die eraf, een setje mooie e36 velgjes erop en je wagen ziet er 10x beter uit!
>>>>Showroom E36's<<<<
Bedankt voor de reacties.
De bmw vind ik het beste rijden van de auto's die ik gehad hebt. De vleugel gaat er waarschijnlijk wel vanaf want er moet toch een nieuwe kofferbak op omdat mijn huidige zo goed als door geroest is aan de onderkant net onder de kentekenplaat . De velgen vind ik wel wat hebben , ik weet nog niet of er anderen onder komen. Ik ben als eerst bezig met onderhoud aan de auto dat is toch wat belangrijker dan het uiterlijk momenteel.
De bmw vind ik het beste rijden van de auto's die ik gehad hebt. De vleugel gaat er waarschijnlijk wel vanaf want er moet toch een nieuwe kofferbak op omdat mijn huidige zo goed als door geroest is aan de onderkant net onder de kentekenplaat . De velgen vind ik wel wat hebben , ik weet nog niet of er anderen onder komen. Ik ben als eerst bezig met onderhoud aan de auto dat is toch wat belangrijker dan het uiterlijk momenteel.
BMW 325 Coupé
Mijn Showroom
Mijn Showroom
Klopt.
Waarschijnlijk krijg je nog een aardig bedrag voor deze velgen, dus qua kosten zou je gelijk moeten lopen als je de velgen wisselt.
Enjoy!
Waarschijnlijk krijg je nog een aardig bedrag voor deze velgen, dus qua kosten zou je gelijk moeten lopen als je de velgen wisselt.
Enjoy!
Weer een paar hoog nodige updates uitgevoerd.
* complete draagarmen vervangen incl stuurstangen
* auto iets verhoogd door Eibach verlagings veren
* Angel Eyes gemonteerd en xenon in de koplampen en mistlampen
en nog wat nieuwe foto's genomen. Foto's van de xenon/angel eyes volgen nog
Samen met de 750 van me broer.
iets mindere kwaliteit.. leuk die mobiele telefoon's
* complete draagarmen vervangen incl stuurstangen
* auto iets verhoogd door Eibach verlagings veren
* Angel Eyes gemonteerd en xenon in de koplampen en mistlampen
en nog wat nieuwe foto's genomen. Foto's van de xenon/angel eyes volgen nog
Samen met de 750 van me broer.
iets mindere kwaliteit.. leuk die mobiele telefoon's