Michael, 320d

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Michael_M

Michael, 320d

Bericht door Michael_M » 23 jun 2012, 10:23

Voor de 3de keer maar eens een showroom aanmaken (vorige 2 verwijderd met de updates van het forum)

Goed, intussen rij ik dus al even in een Een BMW e46 320d executive - post facelift 133.000km op de teller..
Afgehaald met een grote beurt en garantie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond 'm niet goed lopen, rook bij het starten en bij gas geven ervandoor gaan als de brandweer maar ook roken als een mfcker. Ik moest 2 weken ermee rijden want er was een verstuiver vervangen. Geloofde hier al niet in maargoed, lets try it was de aanname.

In die 2weken de egr klep weer als nieuw gereinigd maar geen effect.
In de garantie terug naar de nissan dealer. Die kon er echt niks aan vinden maar op hun kosten naar de diesel expert in handel. (pennings)

Die kwamen erachter dat er nog 2 verstuivers lekten, dus die zijn nu ook vervangen.
Autotje loopt weer perfect nou.

Volgende stap is een andere navigatiesysteem want deze heeft me sinds gister laten staan. In Brussel was ie ineens de weg kwijt. Pijltje draait alleen nog maar rondjes en verder doet ie niet veel meer. Erg irritant (vdo dayton systeem)

Dus op zoek naar een dynavin nou!

MindWarp

Re: Michael, 320d

Bericht door MindWarp » 23 jun 2012, 12:29

Nette auto met een lekkere dieselaar voorin!

Vervelend als je navi je laat staan, zelf ook een keer mee gemaakt en het bleek heel simpel de kaart te zijn. Ander schijfje er in gedaan en geen last meer van gehad.
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”