Titan Tachoringen E46
Titan Tachoringen E46
Beste leden,
Ik ben op zoek naar Titan tachoringen voor een E46. Aangezien de zoekfunctie niet optimaal werkt hier en op Google (geeft error vaak) vraag ik het even opnieuw. Waar kan ik deze ringen bestellen en dan vooral, welke webshop is betrouwbaar? Ik zie dat BMWproducts.nl ze op marktplaats hebben staan alleen niet meer op hun site. Iemand hier een goede suggestie?
Groeten
Jeffrey
Ik ben op zoek naar Titan tachoringen voor een E46. Aangezien de zoekfunctie niet optimaal werkt hier en op Google (geeft error vaak) vraag ik het even opnieuw. Waar kan ik deze ringen bestellen en dan vooral, welke webshop is betrouwbaar? Ik zie dat BMWproducts.nl ze op marktplaats hebben staan alleen niet meer op hun site. Iemand hier een goede suggestie?
Groeten
Jeffrey
Re: Titan Tachoringen E46
Ik vond ook die webshop inderdaad, ziet er netjes uit maar wil gewoon even bevestiging hebben van een willekeurige webshop waar iemand ervaring mee heeft
! Heb je daar eerder weleens besteld?

Dat soort 'simpel' spul durf ik nog wel bij HL te halen. Daarna houdt het echt vrij snel op 

Mijne komen ook bij HL vandaan. Is ook direct het laatste wat daar d(v)oor mij besteld wordt.
Mijn zus had ze besteld als cadeau. Belachelijke verzendkosten voor een product van 20 euro. Wonderbaarlijk dat ze niet gebroken waren in de post. En op het pakketje stond ook nog de echte verzendkosten vermeld zo;n 4 euro minder dan zij vroegen.
typisch van die zaken waar je echt niks mee te maken wilt hebben, maar je wilt ook geen belachelijk prijs betalen voor een plastic ringetje.
Mijn zus had ze besteld als cadeau. Belachelijke verzendkosten voor een product van 20 euro. Wonderbaarlijk dat ze niet gebroken waren in de post. En op het pakketje stond ook nog de echte verzendkosten vermeld zo;n 4 euro minder dan zij vroegen.
typisch van die zaken waar je echt niks mee te maken wilt hebben, maar je wilt ook geen belachelijk prijs betalen voor een plastic ringetje.
-- Houdoe wanne --
90% van de spullen daar is gewoon echt rommel. Niet te vergelijken met OEM kwaliteit. Daar zijn de prijzen ook naar. Maar voor zulk simpel spul maakt dat natuurlijk niet echt uit.
- rick.bosch
Heb van de week wat besteld bij HL en dat was eigenlijk best snel binnen, geloof binnen 3 dagen ofzo?
Kijk anders even hier:
viewtopic.php?f=42&t=28471
Kijk anders even hier:
viewtopic.php?f=42&t=28471
BMW 120d | 2007 | 163pk
Thanks! ik heb ze gisteravond besteld, vandaag factuur gekregen dus straks overmaken als het gunstig is. Er staat alleen dat er een levertijd is van twee weken. Het heeft geen haast maar dan ben ik al in het buitenland dus kan ik de deur niet open doen als het een pakketje is. Passen ze door de brievenbus? Lijkt mij wel toch..
Zie dat je ze al besteld hebt.
Maar wellicht voor anderen: Ik heb ze hier vandaan.
Maar wellicht voor anderen: Ik heb ze hier vandaan.
- rick.bosch
Goede ervaringen met die Webshop? Durf niet meer zo goed wat te bestellen op internet nadat SKG ineens failliet was..
BMW 120d | 2007 | 163pk
Heb alleen een keer dat besteld. Geloof volgende dag ofzo binnen.
Maar is alweer ff geleden. Ze bestaan al wel een tijdje volgens mij.
Maar is alweer ff geleden. Ze bestaan al wel een tijdje volgens mij.
Ik heb ze toch maar bij de laatste besteld, Wheelsonline. Daar hebben ze iDeal wat ik fijner vind werken dan een factuur opgestuurd krijgen zonder bankrekeningnummer??? Waar moet ik dan betalen haha. Bij de laatste betaal je iets meer maar is binnen 1 minuut geregeld (hoop ik).