Auke schreef:Dit is niet de ABS sensor, kijk eens in mijn showroom, ik had het ook. Ik durf met zekerheid te zeggen dat het de aansluiting of de druksensor op de hoofdrem cilinder is. Even uitlezen, kan je ze opnieuw calibreren en kan je zien welke van de 2 sensoren uit de pas loopt. Hij mag maximaal 5 bar afwijken, hieraan kan de computer hem afstellen.
Ik kan m voor je uitlezen en calibreren, kom uit Arnhem.
Bedankt voor de info, en voor t aanbod.
Gaan woensdag as op vakantie, en weinig tijd nu.
Vandaag even bij een garagist laten uitlezen, op een simpel rood kastje.
Stonden meerdere meldingen in, alles is nu gewist.
Alleen een canbus storing liet zich niet wissen.(steker verbinding?)
Ga rijden totdat hij weer de storing geeft (vandaag 10km zonder).
En dan even naar een andere garagist die op de pda uitleest. (met deze man heb ik zeer goede ervaringen gehad met m'n renault).
Ik heb je showroom gezien, wat een foto's zeg

mooooie wagen hoor.
Het mooiste is uitlezen op de pc, zodat je het scherm ziet wat jij daar hebt.
De stekers loshalen en schoonmaken.... hoe kom ik daar gemakkelijk bij?
Moet die bak los (zit de computer in?)?????
Zo kan ik er niet bij, heb wat wd 40 erop gesproeid en de voorste iets heen en weer kunnen bewegen met een punttangetje..
Ik zie dat je nogal handig bent met elektronica, weet jij of de businessradio aux ingang ook minder gevoelig te krijgen is? (instelling of potmeter ergens?)
Heb een GROM interface, en de usb stuurt behoorlijk hard (overstuurd) in, de ipod werkt een stuk beter maar ook te hard.
En als mijn klacht ook dat drukverschil is, is dat simpel te verhelpen met calibreren? (niets vervangen dus?)
Hoop vragen

Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)