iDrive (buffer?) vraagje

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
nl12358

iDrive (buffer?) vraagje

Bericht door nl12358 » 19 jul 2012, 11:08

Ik heb onlangs een Fiscon Bluetooth set ingebouwd en die doet het prima. Als ik door de contactnamenlijst loop via de toetsen op het stuur kan ik alle namen zien van A tot Z. Doe ik dat echter met de iDrive knop, dan laat ie maar een kwart van de namen zien en gaat de iDrive ook niet verder. Hetzelfde heb ik met de Navigatie, als ik een land wil kiezen, laat het scherm eerst Europa zien en de eerste 5 landen t/m Belarus verder laat ie geen landen zien, want verder draait de iDrive knop niet. Ik kan wel gewoon een plaatsnaam in Europa opgeven en die vind ie dan ook, dus groot is dit probleem niet en kan er dus omheen, maar ik vraag me af of dit normaal is. Verder functioneert de iDrive voor de rest van alle opties prima. Bvd

BMW_Lover
Contacteer:

Re: iDrive (buffer?) vraagje

Bericht door BMW_Lover » 19 jul 2012, 17:37

Bekend "probleem" met de iDrive knop, je moet gewoon even door de weerstand heen drukken, dan gaat die wel verder. Voelt raar omdat de knop ook wat trilt onder je handen maar dat is heel normaal.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Ralph

Bericht door Ralph » 19 jul 2012, 22:40

Gewoon doordraaien. De weerstand wordt geregeld via magnetisme (Force feedback) dus het sloopt niet zo makkelijk.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

nl12358

Bericht door nl12358 » 20 jul 2012, 18:35

Ok, duidelijk, thx

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”