Contact mag ook met een PM of via onze site vandolenracing.nl

Alvast hartelijk dank Namens het VanDolen Racing team
Wist niet dat bmw een nieuw logo had?. Kan aan mij liggen.Glasya schreef:Leuk initiatief, twee kleine zeik dingetjes waardoor het even wat beter overkomt (325i e36 met uw naam of logo / mond TOT mond reclame)
iig succes ermee ;-)
Mijn logo doelt op de auto die ik in canada heb staan (Chevy Silverado), afgezien daarvan wilde ik je alleen even wijzen op de taalfouten in je "flyer" wat voor eventuele sponsorende bedrijven essentieel is. Als dat niet begrepen/gewaardeerd blijkt te worden.. so be it.VanDolen schreef:Wist niet dat bmw een nieuw logo had?. Kan aan mij liggen.Glasya schreef:Leuk initiatief, twee kleine zeik dingetjes waardoor het even wat beter overkomt (325i e36 met uw naam of logo / mond TOT mond reclame)
iig succes ermee ;-)
Zo is het niet bedoelt. Jammer was meer een grapje eigenlijk. Humor niet begrepen denk ik. Sorry daarvoorGlasya schreef:Mijn logo doelt op de auto die ik in canada heb staan (Chevy Silverado), afgezien daarvan wilde ik je alleen even wijzen op de taalfouten in je "flyer" wat voor eventuele sponsorende bedrijven essentieel is. Als dat niet begrepen/gewaardeerd blijkt te worden.. so be it.VanDolen schreef:Wist niet dat bmw een nieuw logo had?. Kan aan mij liggen.Glasya schreef:Leuk initiatief, twee kleine zeik dingetjes waardoor het even wat beter overkomt (325i e36 met uw naam of logo / mond TOT mond reclame)
iig succes ermee ;-)
Zo zou het beter moeten zijn? bedankt voor de tip.VanDolen schreef:Beste mensen wij zijn druk bezig met een campagne voor sponsors. Wij ga 16 september naar zandvoort voor Automaxx Super Sunday hier gaan wij rijden voor KIKA en zoeken hiervoor nog sponsors om de auto volledig klaar te krijgen. Wij hebben een campagne opgestart en vragen hierbij iedereen zijn hulp. Wij zoeken ook nog enkele extra team members om het team te versterken. We zijn al met ze 3e Lloyd ronald en Benny en we zoeken er nog 2 leuke gezellige mensen bij die ook een beetje verstand hebben van techniek. Wil je ons steunen dan kun je contact met mij opnemen. Spread the word we willen graag veel bij elkaar krijgen om kika een hart onder de riem te steken!
Contact mag ook met een PM of via onze site vandolenracing.nl
Alvast hartelijk dank Namens het VanDolen Racing team