Steef met 328i!

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Steef-bmw

Steef met 328i!

Bericht door Steef-bmw » 22 aug 2012, 11:39

Hey

Ik ben steef, woonachtig in de zaanstreek.. Ben een ruime 20jaar oud..
Ben altijd al auto fan geweest en het blijft me maar boeien..
Ben zelf ook monteur en blijf het leuk vinden! :)
Op mijn 17de had ik mijn eerste auto al. Dit was een BMW e30 318i die ik overgekocht had van mijn collega.. (bijna al mijn collega's rijde bmw) Dit was een rode. geheel hard. enkel wat kleur verschil mja. Deze heb ik een jaar gehad..
Enkel maar 4weken in gereden haha.. Deze had ik ingeruilt voor mijn droom auto een subaru impreza..
De subaru heb ik 2 jaar gehad en veel plezier mee gehad.
Hiermee heb ik veel circuit mee gereden en was dan ook geheel aan gepast voor het circuit! En met een 320pk kom je nog best lekker mee haha. fototje van de sub:
Afbeelding
Afbeelding
Was echt een top wagen.. Enkel wilde ik toch weer wat anders.. Met namen wouw ik nu een 6cilinder.. Gezien ik zelf dat gewoon de mooiste motoren vind.
En sja als toch wel fan van BMW ga je toch maar kijken naar een bmw. Zat eerst te kijken naar e36 M3.. heb er een aantal bekeken maar die mankeren allemaal wel wat.. :'(
Tot ik mijn huidige 328i tegen kwam.. Bij de jongen aan gekomen was ik al verkocht aan het uiterlijk.. Enkel de velgen vond ik niet mooi.
Na een rondje rijden was ik stom verbaasd hoe goed zon 6cilinder rijd.. Zo soepel en je kon lkkr snel schakelen.. Dit was ik totaal niet gewend met de subaru die ik toch wel boven de 2500 3000rpm moest houden...
De 328i meteen maar mee naar huis genomen en de terug weg was toch wel genieten.. Je hoort niks tijdens het rijden auto stuurt erg strak.. Voelt wel logger als de subaru mja.

Aan de bmw was al redelijk wat versleuteld..
De voor ophanging was vervangen (draagarmen, stabis, endlinks,Veren). Motorsteunen.
Aan de achter kant de bekenden rubbers vervangen.. Scheeld mij weer haha
Afbeelding
Zo kocht ik de auto..
Enkel zelf op de brug gezet bleken de achter schokker goed lek te zijn.. en de remleidingen rot..
Dit meteen vervangen(grafklus die remleidingen) De auto is compleet hard! en droog:D Enkel heb hij wat roest bij de achter scherm RA dit laat ik opknapen..
De motor heeft een M50 inlaatspruitstuk. Green luchtfilter En gechipt tot 235 pk volgens oude eigenaar..
Het geluid is echt fantastich haha
zo is hij nu: nieuwe velgen bumper lip gespoten..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Komt nog een M diffuser in de achter bumper.. en gaan nog wat dingetjes veranderen..
Weet nog niet of ik er circuit mee ga rijden (denk van niet).
Dan was dit het wel even..

Gr Steef

bmweber

Re: Steef met 328i!

Bericht door bmweber » 22 aug 2012, 16:48

Nette wagen!! Ook veel beter die andere velgen er onder!! Verder zou ik die diffuser niet doen maar gelijk een originele m achterbumper plaatsen. Zo'n diffusor is het naar mijn mening net niet. verder :duimen:

Steef-bmw

Bericht door Steef-bmw » 23 aug 2012, 17:47

Dankje!
Ja moet nog even kijke wat ik wil..
Nog genoeg plannen om hem gewoon netjes te maken..

Ramon 325 Vanos

Bericht door Ramon 325 Vanos » 24 aug 2012, 06:20

Welkom

mooie wagen :duim:

pascalmartini
Contacteer:

Bericht door pascalmartini » 24 aug 2012, 10:20

Mooie wagen en kleur! :duim: :duimen:
BMW 318IS Coupe
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i

Dcreator

Bericht door Dcreator » 24 aug 2012, 16:06

M-difusor is best netjes hoor in n standaard bumper, heb hem zelf ook in mn rooie, en het oogt toch beter, zeker als prijstechnisch een zeer leuke update! Natuurlijk is een complete M bumper een mooier plaatje, maar dat kost dan ook wat meer!!

als ik je verder nog wat tips zou mogen geven?

-De TE chrome nieren vervangen door OEM nieren of evt zwarte als je dat mooi vind
-Achterlichten met een originele look (De smoke versie van Depo zou goed bij je voorknippers staan)

verder ziet hij er zo gauw ik zie nog zeer netjes uit hoor! mooie wagen in een mooie kleur ook!
circuit rijden zou ik niet doen joh! zonde van zo'n mooi exemplaar, dan zou ik er een andere voor de circuits bijnemen of iets, Dan blijft deze gewoon netjes!

Steef-bmw

Bericht door Steef-bmw » 24 aug 2012, 17:41

Zon m diffuser kost de wereld niet dus ken altijd proberen.. staat het niet pak ik gewoon de M bumper:P
Dreator. De nieren vind ik zelf ook erg lelijk..:P haha, ik ga ze morgen proberen te spuiten kijken of dat lukt..:P
De achterlichten vind ik zelf wel mooi en laat ik ook zitten.
De M velgen die er nu op zitten worden donker grijs lijkt mij in het geheel mooier/netter staan..
De auto is idd al erg strak op wat steenslag en roest op RA scherm na.. Niet veel gelukkig.
Dit laat ik door een vriend van me opknappen die bij een goed schade bedrijf werkt en word compleet over gespoten dan ken hij weer een hele tijd mee!:D
Haha ja voor circuit rijden zouw ik inderdaad misschien een ander moeten halen.. Blijft toch leuk he op het circuit..
Met me subaru was ik er regelmatig..:P

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”