Ik ben steef, woonachtig in de zaanstreek.. Ben een ruime 20jaar oud..
Ben altijd al auto fan geweest en het blijft me maar boeien..
Ben zelf ook monteur en blijf het leuk vinden!

Op mijn 17de had ik mijn eerste auto al. Dit was een BMW e30 318i die ik overgekocht had van mijn collega.. (bijna al mijn collega's rijde bmw) Dit was een rode. geheel hard. enkel wat kleur verschil mja. Deze heb ik een jaar gehad..
Enkel maar 4weken in gereden haha.. Deze had ik ingeruilt voor mijn droom auto een subaru impreza..
De subaru heb ik 2 jaar gehad en veel plezier mee gehad.
Hiermee heb ik veel circuit mee gereden en was dan ook geheel aan gepast voor het circuit! En met een 320pk kom je nog best lekker mee haha. fototje van de sub:

Was echt een top wagen.. Enkel wilde ik toch weer wat anders.. Met namen wouw ik nu een 6cilinder.. Gezien ik zelf dat gewoon de mooiste motoren vind.
En sja als toch wel fan van BMW ga je toch maar kijken naar een bmw. Zat eerst te kijken naar e36 M3.. heb er een aantal bekeken maar die mankeren allemaal wel wat..

Tot ik mijn huidige 328i tegen kwam.. Bij de jongen aan gekomen was ik al verkocht aan het uiterlijk.. Enkel de velgen vond ik niet mooi.
Na een rondje rijden was ik stom verbaasd hoe goed zon 6cilinder rijd.. Zo soepel en je kon lkkr snel schakelen.. Dit was ik totaal niet gewend met de subaru die ik toch wel boven de 2500 3000rpm moest houden...
De 328i meteen maar mee naar huis genomen en de terug weg was toch wel genieten.. Je hoort niks tijdens het rijden auto stuurt erg strak.. Voelt wel logger als de subaru mja.
Aan de bmw was al redelijk wat versleuteld..
De voor ophanging was vervangen (draagarmen, stabis, endlinks,Veren). Motorsteunen.
Aan de achter kant de bekenden rubbers vervangen.. Scheeld mij weer haha

Zo kocht ik de auto..
Enkel zelf op de brug gezet bleken de achter schokker goed lek te zijn.. en de remleidingen rot..
Dit meteen vervangen(grafklus die remleidingen) De auto is compleet hard! en droog:D Enkel heb hij wat roest bij de achter scherm RA dit laat ik opknapen..
De motor heeft een M50 inlaatspruitstuk. Green luchtfilter En gechipt tot 235 pk volgens oude eigenaar..
Het geluid is echt fantastich haha
zo is hij nu: nieuwe velgen bumper lip gespoten..

Komt nog een M diffuser in de achter bumper.. en gaan nog wat dingetjes veranderen..
Weet nog niet of ik er circuit mee ga rijden (denk van niet).
Dan was dit het wel even..
Gr Steef