ff voorstellen met foto link erbij
ff voorstellen met foto link erbij
hallo ik ben Brahim 24 jaar woon in heerlen zuidlimburg werkzaam als monteur in een garage ik ben since 3 weken de trotse eigenaar van een bmw 320i e46 uit het jaar 99 als je op link klink zie je de foto krijg het ff niet op een andere manier
zo kocht ik hem
zo is die nu
bij google chrome zie je ze bij normale internet explorer durf ik niet te zeggen
ben benieuwd wat jullie er van vinden groetjes brahim
zo kocht ik hem
zo is die nu
bij google chrome zie je ze bij normale internet explorer durf ik niet te zeggen
ben benieuwd wat jullie er van vinden groetjes brahim
Laatst gewijzigd door brahim87 op 13 sep 2012, 22:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: ff voorstellen
welkom!
mischien heb je aan deze link wat viewtopic.php?f=29&t=10
ik wist het eerst ook niet maar het is eigenlijk heel makkelijk staat allemaal precies beschreven ik heb het via Tinypic gedaan.
ik ben benieuwd na de foto's
mischien heb je aan deze link wat viewtopic.php?f=29&t=10
ik wist het eerst ook niet maar het is eigenlijk heel makkelijk staat allemaal precies beschreven ik heb het via Tinypic gedaan.
ik ben benieuwd na de foto's
Re: ff voorstellen
hey marinus ik had het geprobeer via die link ma ik kan hem kopieren ma niet plannen is een mooie zwarte heheh thnx gan vandaag weer proberen
Re: ff voorstellen met foto link erbij
zo doe je dat alleen zonder spaties: [ img ]http://i50.tinypic.com/2znrejs.jpg[ /img ]
Mooie tuning, ben benieuwd of je nog een verlaging gaat doen icm. die velgen.
Mooie tuning, ben benieuwd of je nog een verlaging gaat doen icm. die velgen.
Laatst gewijzigd door fourroses op 15 sep 2012, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- bob de bouwer
mooie strakke wagen kerel veel rijplezier ermee
[quote="bob de bouwer"]mooie strakke wagen kerel veel rijplezier ermee
dankjewel:D:D
dankjewel:D:D
[quote="fourroses"]zo doe je dat alleen zonder spaties: [ img ]http://i50.tinypic.com/2znrejs.jpg[ /img ]
zo is die nu
Mooie tuning, ben benieuwd of je nog een verlaging gaat doen icm. die velgen.[/quote
]dankjewel
jah hij gaat cker omlaag ben alleen ff aan het bedenken hoe schroefset of veren uilaat ben ik ik ook aan denken wat ik er mee moet haha wil wel lekker erin rijden maja met zon auto is ook vanaf het blok overwegen waard en verder jah denk ageleyes en een openluchtfilterkit ofzo ma verlagen is preoriteit en even na de ophanging kijken want hij trekt erg de sporen in de weg in vermoed dat de draagarm rubber versleten zijn
zo is die nu
Mooie tuning, ben benieuwd of je nog een verlaging gaat doen icm. die velgen.[/quote
]dankjewel
jah hij gaat cker omlaag ben alleen ff aan het bedenken hoe schroefset of veren uilaat ben ik ik ook aan denken wat ik er mee moet haha wil wel lekker erin rijden maja met zon auto is ook vanaf het blok overwegen waard en verder jah denk ageleyes en een openluchtfilterkit ofzo ma verlagen is preoriteit en even na de ophanging kijken want hij trekt erg de sporen in de weg in vermoed dat de draagarm rubber versleten zijn
kan het zijn dat ik de fotos niet geupload krijg omdat de fotos met een blackberry gemaakt zijn ???
ik vond die oem velgen (styling 44 toch) m ook niet misstaan
volgn mij zijn alle e46 wel wat spoorgevoelig, tenminste die van mij wle
volgn mij zijn alle e46 wel wat spoorgevoelig, tenminste die van mij wle
nee klopt die waren niet lelijk ma 18 rijd een stuk stabielen en sportiever en vind de velg gewoon heel mooi jah
jah ma is best heftig die sporing vooral als je 200+ rij is het levens gevaarlijk ma goed kan idd normaalzijn ik heb een golf4 tdi gehad merkte je helemaal nix en jah rubbers zallen het geld ook niet zijn monteer ze tenslotte zelf is niet de eerste keer dat ik ze om pers komt best vaak voor ma lben wel erg benieuwd naar de ervaring van ervaren bmw rijders ben tenslotte ma een broekie hehe
jah ma is best heftig die sporing vooral als je 200+ rij is het levens gevaarlijk ma goed kan idd normaalzijn ik heb een golf4 tdi gehad merkte je helemaal nix en jah rubbers zallen het geld ook niet zijn monteer ze tenslotte zelf is niet de eerste keer dat ik ze om pers komt best vaak voor ma lben wel erg benieuwd naar de ervaring van ervaren bmw rijders ben tenslotte ma een broekie hehe
mooie wagen, nette velgen!
Zou hem wel iets omlaag brengen. (voorkant)
Sp0orvorming had ik ook, maar na vervangen vd draagarmen incl de "oortjes" en een goeie uitlijning stuurt hij scherp zonder in het spoor getrokken te worden.
200+ no problem!
Zou hem wel iets omlaag brengen. (voorkant)
Sp0orvorming had ik ook, maar na vervangen vd draagarmen incl de "oortjes" en een goeie uitlijning stuurt hij scherp zonder in het spoor getrokken te worden.
200+ no problem!
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
dat vermoeden had ik idd ga ik de oortjes vernieuwen heb je eventueel versterke ofzo miss beter dankjewel voor je informatie groetjes brahim
Laatst gewijzigd door Rene08 op 18 sep 2012, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
over de oortjes lopen de meningen nogal uiteen...
heb zelf nu meyle hd die bij de draagarmen zaten. (vind ze prima)
Van mijn wagen kwam een febi (2008) af die er erg slecht aan toe was evenals de draagarm. (afrader voor febi dus)
Sommigen doen een powerflexrubber erin, erg stug.
Zal nog strakker sturen maar ook veel geluid doorgeven aan t interieur.
De originele hebben een olievulling, dit zal nog stiller zijn.
heb zelf nu meyle hd die bij de draagarmen zaten. (vind ze prima)
Van mijn wagen kwam een febi (2008) af die er erg slecht aan toe was evenals de draagarm. (afrader voor febi dus)
Sommigen doen een powerflexrubber erin, erg stug.
Zal nog strakker sturen maar ook veel geluid doorgeven aan t interieur.
De originele hebben een olievulling, dit zal nog stiller zijn.
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Haha oke jah ze klapper nu ook behoorlijk dusjah stuurwerk vind ik wel belangrijk. Waar krijg ik die en kosten ze ongeveer ???gewoon bij een onderleverancier