Airbag lampje
Airbag lampje
heb vandaag een nieuw waterscherm in de rechter voor portier geplakt.... alle stroom er af gehad vanwege loskoppelen van de airbag alles terug geplaats en uiteindelijk de stroom er ook weer op.
maar nu begint toch t airbag lampje te branden heb hier nooit eerder last van gehad. heb ik nou toch iets fout gedaan???
maar nu begint toch t airbag lampje te branden heb hier nooit eerder last van gehad. heb ik nou toch iets fout gedaan???
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Airbag lampje
Heb je de airbag eraan gekoppeld nadat je de accu er weer aan had gekoppeld?
Daar ligt dan misschien het probleem.
Daar ligt dan misschien het probleem.
heb alles aangesloten voordat ik de accu weer aangesloten heb....
heb vanwege achter geen geluid meer later nog wel de stroom er een keer afgehad een half minuutje ofzo om de plus kabel van de versterker nogmaals goed te bevestigen
en heb nu voor de nacht de accu weer losgekoppeld en hoop eigenlijk dat als ik morgen de plus er weer op leg dat het lampje niet meer brand en anders ben ik bang maar ff laten uitlezen
heb vanwege achter geen geluid meer later nog wel de stroom er een keer afgehad een half minuutje ofzo om de plus kabel van de versterker nogmaals goed te bevestigen
en heb nu voor de nacht de accu weer losgekoppeld en hoop eigenlijk dat als ik morgen de plus er weer op leg dat het lampje niet meer brand en anders ben ik bang maar ff laten uitlezen
Laatst gewijzigd door BMWmarco op 12 aug 2008, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
moet je idd laten resetten, is altijd zo met werkzaamheden daar.
Heb hetzelfde gehad met laten plaatsen van nieuw raammechanisme rechtervoorportier.
Zag het toevallig voordat ze hem gingen resetten.
Heb hetzelfde gehad met laten plaatsen van nieuw raammechanisme rechtervoorportier.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
dat is nou jammer
had gehoopt door t zo te doen wat centjes te besparen maar nou moet ik dus toch nog naar De Beier om even aan de computer te hangen..... jammer hoor
bedankt voor t meedenken
had gehoopt door t zo te doen wat centjes te besparen maar nou moet ik dus toch nog naar De Beier om even aan de computer te hangen..... jammer hoor
bedankt voor t meedenken
net even de dealer gebeld om het airbag lampje te laten resetten
schrik niet zei de beste man moet je op 60 a 70 euro rekenen.... das dan weer makkelijk verdiend
maar goed ik wil er wel vanaf
over het ontkoppelen van airbag wanneer de accu al 20 los gekoppeld is, zei dat dit de ene keer wel werkt en de andere keer niet, dat hing ook een beetje af van het type auto.....
schrik niet zei de beste man moet je op 60 a 70 euro rekenen.... das dan weer makkelijk verdiend
maar goed ik wil er wel vanaf
over het ontkoppelen van airbag wanneer de accu al 20 los gekoppeld is, zei dat dit de ene keer wel werkt en de andere keer niet, dat hing ook een beetje af van het type auto.....
Ik weet niet waar je woont, maar we hebben enkele forumleden die het ook voor je kunnen resetten. Bertus en Speek kunnen het volgens mij.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
ik woon in friesland nabij heerenveen volgens mij komen de bmw geleerden hier op t forum iets zuidelijker vandaan maar heb al een afspraak bij de garage.... is t ook maar weer klaar....
Oh, goed om te weten. Mijn linkerraam mechanisme (+raam) wordt morgen vervangen...bofkont schreef:moet je idd laten resetten, is altijd zo met werkzaamheden daar.

Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!