l.
- DJLeonardo
Re: Voorstellen Z4 sDrive35is
Echt vervelend in zo'n auto te moeten rijden. Sterkte.....
Ok, ben wel een beetje jaloers misschien....
Ok, ben wel een beetje jaloers misschien....
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Haha dankje. Ik heb even de startpost bijgewerkt voor wat meer info.
.
Laatst gewijzigd door Toink op 05 jun 2024, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen Z4 sDrive35is > cruise control retrofit klaa
wat een super mooie bak zeg heb me eigen is even verdiept in dit model de 35is en wat occasions bekeken is misschien tog ook een kandidaat als volgende auto. kom je ook naar de meet 11nov ?
Mvg.Kenny
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Bedankt voor de reactie! Misschien kom ik ook kijken op 11 november. Moet ik eerst eens opzoeken waar het precies is want dat had ik nog niet gedaan .
Fijn hè zo'n 6cilinder biturbo motor??
Fijn hè zo'n 6cilinder biturbo motor??
Fantastische wagen zeg!
ja heerlijke motor. hij blijft maar gaan !!
einmal ein BMW ist immer ein BMW
wauww, schitterende Z4!
>>>>Showroom E36's<<<<
Super mooie Z4 hoor!
Jammer dat het nu winter wordt. Maar op b.v. een zonnige dag kun je er ook van genieten natuurlijk.
Heb zelf het genoegen gehad om een weekend een Z4 35i tot m'n beschikking te hebben afgelopen voorjaar. En dat heeft diepe indruk gemaakt qua beleving. Een 35is is nog een stukje sneller natuurlijk.
Veel plezier!
Jammer dat het nu winter wordt. Maar op b.v. een zonnige dag kun je er ook van genieten natuurlijk.
Heb zelf het genoegen gehad om een weekend een Z4 35i tot m'n beschikking te hebben afgelopen voorjaar. En dat heeft diepe indruk gemaakt qua beleving. Een 35is is nog een stukje sneller natuurlijk.
Veel plezier!
.
Laatst gewijzigd door Toink op 05 jun 2024, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen Z4 sDrive35is > navi update 2013
Wauw! Geweldig mooi!
Hopelijk is de winter vlug voorbij zodat de Z4 weer snel z'n benen mag strekken in de voorjaarszon!
De Z4 die wij een weekend tot onze beschikking hadden afgelopen juni... een super ervaring!
Hopelijk is de winter vlug voorbij zodat de Z4 weer snel z'n benen mag strekken in de voorjaarszon!
De Z4 die wij een weekend tot onze beschikking hadden afgelopen juni... een super ervaring!
Ook een mooi exemplaar inderdaad! Een Aan de matten en voorbumper te zien een 35i?
Rood is voor een interieur wel een gewaagde kleur, maar met de dashboarddelen enzo vind ik het best speciaal uitzien.
PS: De hond was ook mee zie ik ?
Rood is voor een interieur wel een gewaagde kleur, maar met de dashboarddelen enzo vind ik het best speciaal uitzien.
PS: De hond was ook mee zie ik ?
Klopt! Het was een 35i. Ook al erg snel moet ik zeggen. Plus een indrukwekkend geluid! Vooral in S met die plofjes in de uitlaten. Heerlijk!
Dat rode interieur zou ik zelf nooit nemen, maar het stond toch niet verkeerd. Het past eigenlijk wel bij zo'n zilvergrijze Z4.
De hond was inderdaad ook mee. Plek voor een bench in het koffer is er natuurlijk niet. Dus dan maar bij de voeten. Kon hij toch gezellig mee en konden we nog een lekkere wandeling maken.
Dat rode interieur zou ik zelf nooit nemen, maar het stond toch niet verkeerd. Het past eigenlijk wel bij zo'n zilvergrijze Z4.
De hond was inderdaad ook mee. Plek voor een bench in het koffer is er natuurlijk niet. Dus dan maar bij de voeten. Kon hij toch gezellig mee en konden we nog een lekkere wandeling maken.
Nette auto! Bij Laarman weg zo te zien?