BBS logo, past dit??
BBS logo, past dit??
Hey guys, kleine vraag, ik ben bezig met het kijken voor nieuwe logo's voor op m'n styling 5 velgen,
ik wil OEM bbs logo's, maar voor styling 5 zelf, is er maar weinig te krijgen naar mijn zin!
nu heb ik logo's gevonden, OEM van bbs, van een andere velg
nu zijn de afmetingen daarvan vrij ver hetzelfde, alleen denk ik ietswat groter, en wil ik dus even weten of iemand weet of deze gaan passen!
de spec's:
Gold Bbs Center Cap Rx Wheel 70mm 3 Tab
Gold logo BBS center cap for a BBS RX Wheel.
Face Size:71mm
Back Size: 56mm
Three tab back
product code : BBS 09.23.221G
Het gaat dus om zo'n soort cap: http://www.sfxperformance.com/parts/BBS0923221G.htm
waarschijnlijk zal ik de achterkant wel aan moeten passen, maar wil weten of ze passend te krijgen zijn!
ik wil OEM bbs logo's, maar voor styling 5 zelf, is er maar weinig te krijgen naar mijn zin!
nu heb ik logo's gevonden, OEM van bbs, van een andere velg
nu zijn de afmetingen daarvan vrij ver hetzelfde, alleen denk ik ietswat groter, en wil ik dus even weten of iemand weet of deze gaan passen!
de spec's:
Gold Bbs Center Cap Rx Wheel 70mm 3 Tab
Gold logo BBS center cap for a BBS RX Wheel.
Face Size:71mm
Back Size: 56mm
Three tab back
product code : BBS 09.23.221G
Het gaat dus om zo'n soort cap: http://www.sfxperformance.com/parts/BBS0923221G.htm
waarschijnlijk zal ik de achterkant wel aan moeten passen, maar wil weten of ze passend te krijgen zijn!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: BBS logo, past dit??
Deze klemt in je naafgat toch?
Het naafgat van een E36 is 72,5mm als ik me niet vergis.
Wellicht je huidige ff opmeten?
Aan de andere kant zegt me gevoel dat dit soort BBS spul toch allemaal wel uitwisselbaar moet zijn.
Edit; Jij hebt natuurlijk styling5,s daar komtie niet in je naafgat
Jij hebt toch alleen de plakker/sticker nodig dan?
Het naafgat van een E36 is 72,5mm als ik me niet vergis.
Wellicht je huidige ff opmeten?
Aan de andere kant zegt me gevoel dat dit soort BBS spul toch allemaal wel uitwisselbaar moet zijn.
Edit; Jij hebt natuurlijk styling5,s daar komtie niet in je naafgat

ja maar das t punt, wil wat anders! vind die stickers het nèt niet!
ik heb dit op het oog:

of de rode hiervan,
heb al andere afmetingen gevonden die wel passen iniedergeval,
gewoon ipv de sticker, sticker eraf, en deze erop, kwestie van de potjes eraf halen bij t logo, en kitten!
ik heb dit op het oog:

of de rode hiervan,
heb al andere afmetingen gevonden die wel passen iniedergeval,
gewoon ipv de sticker, sticker eraf, en deze erop, kwestie van de potjes eraf halen bij t logo, en kitten!

>>>>Showroom E36's<<<<
http://www.purems.com/products/product.php/II=77
kijk eens hier op was zelf ook op zoek naar goude cernter cap mischien heb je hier wat aan
kijk eens hier op was zelf ook op zoek naar goude cernter cap mischien heb je hier wat aan
dat zijn replica's
ik wil het liefst Origineel BBS, als ik dan toch geld moet uitgeven
alsnog thanks voor het meedenken, kende de site alleen al! haha
ik wil het liefst Origineel BBS, als ik dan toch geld moet uitgeven

alsnog thanks voor het meedenken, kende de site alleen al! haha
>>>>Showroom E36's<<<<
als je het gevonden hebt , laat het mij dan ook weten ben zelf me style '5 ook aan het opknappen
heb contact opgenomen met BBS Germany, codes doorgekregen, en je kunt ze blijkbaar Via Continental weer bestellen!
nog niet gedaan, omdat wat andere dingen voorrang hebben, zal het wel posten als ik ga bestellen/besteld heb!
nog niet gedaan, omdat wat andere dingen voorrang hebben, zal het wel posten als ik ga bestellen/besteld heb!
>>>>Showroom E36's<<<<