Tijdje geleden heb ik me ingeschreven op dit forum. Veel gelezen en geleerd. Dit is mijn eerste BMW.
Enige tijd geleden was er een Volkswagen Transporter achterop mij geknalt.
Schade viel mee, maar zag gelijk de kans om mijn BMW wat op te pimpen met FL achterlichten en Angel Eyes.
Daarom nu pas de foto's van mijn BMW. Omdat hij naar mijn mening klaar is, doe er verder niks meer aan behalve een keer andere/betere speakers.

Mocht iemand nog geinteresseert zijn in Orginele (oranje) knipperlichten, orginele bosch koplampen ed. zie ook mijn verkoop topic (Wordt vandaag geplaatst).
Tevens zou ik van jullie willen weten wat voor velgen ik heb. Er is mij verteld dat het orginele BBS velgen zijn. Maar welke Style? In het begin vond ik ze lelijk, maar nu ben ik er aangewend en ziet het er eigenlijk wel nice uit.
Velgen zijn helemaal nieuw, zonder krassen.
Ik heb deze bmw 4 maanden geleden gekocht. Hij is 2 jaar geleden geimporteerd uit Duitsland. er stond toen 72.000 km op. (Echte KM). Ook is hij volledig kras/deuk vrij. De vorige eigenaar heeft zeer zorgvuldig deze auto uitgekozen en is zelf ook zeer zuinig op zijn auto geweest. Het bekende verhaal.. Altijd in de garage gestaan is hier echt van toepassing.
Enkele gegevens:
- Bouwjaar: 1999
- KM bij aanschaf: 72.000 km
- Type: 316I
- Parkeersensoren
- Stoffen bekleding (helaas)
- Open dak
- Tellerringen
- FL DEPO achterlichten ( gewoon omdat deze nice zijn)
- Angel eyes met Xenon
Het is eigenlijk een vrij standaard BMW zonder al te veel opties, maar hij rijdt geweldig! Daar gaat het om!
Graag hoor ik jullie mening