Bericht
door AdE39 » 20 nov 2012, 11:22
Hallo DS92,
Deze hoesjes zijn dus niet te koop bij de dealers.
Ik zou dus gaan voor de vervanging van de draagarm.
De kans dat u een uitmuntend passend hoesje zal vinden, dat is eigenlijk nihil.
De fusee is een erg belangrijk onderdeel, als hier iets mee fout gaat, zoals het uiteen vallen/breken van een fusee, dan word de auto een ongeleid projectiel, dat hier door dodelijke ongevallen kunnen gebeuren, dat is in het verleden al veelvuldig duidelijk geweest.
Bezuinig nooit op de veiligheid, ik weet niet wat bij u veiligheid betekend. Maar ik neem aan, dat u daar ook niet op gaat bezuinigen.
Bij mij staat deze dus echt boven aan de lijst, en ik bezuinig nooit op veiligheid van het gezin en de mede weg gebruiker!
U vind een draagarm duur, daarom raad ik u aan om eens te kijken op ebay.de zoek eens op het type BMW die u in uw bezit hebt, met de inhoud van de motor er eventueel erbij vermeld. Dus bijv. BMW E39 540i Querlenker dan zult u het benodigde onderdeel wel snel vinden.
Querlenker is dus de draagarm. Zoek dan eens door naar het merk Lemförder, dat is het originele merk van BMW.
Verder kunt u ook eens het merk Meyle HD bekijken, dat is ook bere goed, beter niet zo snel kijken naar de gewone Meyle, of de andere merken.
Deze laatste groep betekend goedkoper, en veel eerder weer aan het vervangen, dus weer extra onkosten.
Ik zelf koop eigenlijk alle onderdelen voor mijn E39 altijd in Duitsland en via ebay.de Het scheelt u echt veel in uw knip, bekijk gerust alle onderdelen die u zoekt, er zit soms aardig prijs verschil in, en u kan en mag dus ook bieden, doe dit vooral, elke euro die u kan winnen, dat is er een!
Ik wens u succes toe, en ik weet zeker, als u de prijzen eens bekijkt die ze hier in Nederland hanteren, en het verschil met ebay.de dat dit echt een wereld van verschil zal uitmaken!
Met vriendelijke groet,
Ad