SUKKELS probeerde mijn velgen te jatten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
tophaar.nl

SUKKELS probeerde mijn velgen te jatten

Bericht door tophaar.nl » 19 dec 2012, 21:24

He wat denken jullie.

Vannacht ging mijn alarm af en ik keek door de raam en zag niets vreemd en zette het alarm af.
In de ochtend toen ik mijn zoontje naar school wilde brengen zag ik voor 2 krikjes onder mijn auto staan en zag ik dat al mijn wielbouten los waren en voor er al 2 weg waren!

Dus er zijn twee sukkels geweest (mijn vrouw vertelde mij al 2 mannen in de straat te hebben horen stechelen) die dachten bij een 550i even de velgen eronder uit te halen........niet even nadenken dat er een alarm op zou zitten!

Nu ik meteen in de ochtend toch maar wielsloten laten monteren en super geïrriteerd en met haast terug naar huis gereden.......wat denk je? Word ik door ome agent met zijn blije laserpistool geschoten en krijg ik ook nog een boete van 320 euro!!!! (80km weg naast de A2 waar ik 120 reed!!).

Maar ik moet het glas maar half vol zien omdat nieuwe velgen waarschijnlijk het 10x meer hadden gekost en ik nu 2 mooie nieuwe krikjes erbij heb :shine:

Maar wat een sukkels zeg!!

Maar nu toch maar een slotje erop ;)
Afbeelding
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

matheeuwissen
Contacteer:

Re: SUKKELS probeerde mijn velgen te jatten

Bericht door matheeuwissen » 19 dec 2012, 21:36

Geen beschadigingen?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 19 dec 2012, 21:41

Mooi dat het niet gelukt is! :). Ze kunnen ook echt niet met hun tengels van andermans spullen afblijven...

BMW318I

Bericht door BMW318I » 19 dec 2012, 22:57

Sjonge jonge die zal wel weer ergens besteld zijn :bang: Ze zulle zeker op bestelling jatten ????
Echt geluk dat de alarm is afgegaan... Klote van de boete maar daar leer je van ;)
BMW Bayerische Motoren Werke

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 22 dec 2012, 20:06

Geen beschadigen en 2 krikjes rijker, ik had er natuurlijk al meteen slotjes op moeten zetten om het te ontmoedigen.

Maar zo zie je maar weer dat matzwarte velgen the sh** zijn ;)

Nu maar hopen dat ome agent aan het oefenen was :leip: ik houd jullie op de hoogte
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

Ralph

Bericht door Ralph » 23 dec 2012, 12:21

Ik dacht dat elke E60 was uitgevoerd met slotbouten!
Gelukkig heb je ze nu wel.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Schmiedmann530

Bericht door Schmiedmann530 » 23 dec 2012, 15:23

Slotbouten hebben totaal geen nut, duurt alleen maar minuten langer voordat ze het eraf hebben.Wie ze wil hebben krijgt ze echt wel weg!
Mijn buurjongen had een vr6je met Audi a8 velgen, hadden ze 4 bouten los maar ze stuitten op de slotbout.Hiervoor hadden zij geen gereedschap voor bij dus moesten ze het begeven.
Maarr.. De dieven waren zo geiriteerd dat ze er met schuurpapier overheen zijn gegaan. :(

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 23 dec 2012, 16:01

lekkere buurt
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

tom_il

Bericht door tom_il » 23 dec 2012, 16:50

Schmiedmann530 schreef:Slotbouten hebben totaal geen nut, duurt alleen maar minuten langer voordat ze het eraf hebben.Wie ze wil hebben krijgt ze echt wel weg!
Mijn buurjongen had een vr6je met Audi a8 velgen, hadden ze 4 bouten los maar ze stuitten op de slotbout.Hiervoor hadden zij geen gereedschap voor bij dus moesten ze het begeven.
Maarr.. De dieven waren zo geiriteerd dat ze er met schuurpapier overheen zijn gegaan. :(
Nu spreek je je eigen toch wel volledig tegen hoor.

Klopt als dieven echt iets willen dan houd niets hen tegen, maar hoeveel zijn er niet aan begonnen omdat ze die slotbouten zagen. Door er geen te zetten kan gewoon iedereen ze stelen.

Ik zou zeggen, 5 verschillende erop zetten, daar zijn ze wel even zoet mee :tong:
525d E61 2007 pre-LCI

Schmiedmann530

Bericht door Schmiedmann530 » 23 dec 2012, 18:39

Is idd een optie 5 verschillende. maar voor een setje spider velgen 5 slotbouten? vind ik wel overdreven.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 27 dec 2012, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten

320driver

Bericht door 320driver » 09 jan 2013, 16:17

BS ze hebben ooit mijn velgen ook geprobeerd te jatten maar ze gaven het op vanwege de slotbouten die erop zaten.
Nu woon ik ergens anders in een goede buurt En ik heb een carport dus verhuizen! 8) :driving:

Dcreator

Bericht door Dcreator » 23 jan 2013, 18:24

als ze ze willen krijgen ze ze inderdaad wel, maar je moet het ze niet TE makkelijk gaan maken! Dus slotbouten zou ik altijd wel gebruiken, zeker als je wat duurdere/gewilde velgen hebt!

morris

Bericht door morris » 23 jan 2013, 21:24

Slot bouten kun je redelijk makkenlijk los krijgen zonder pasdop nl: men nemen een zware voorhamer, een ronde vol ijzeren staaf daarmee een paar flinke meppen op de slotbout en je kunt dr slotbouten met een degenlijke tang los draaien ;) Echter geeft dat een hoop herie :leip:

tom_il

Bericht door tom_il » 23 jan 2013, 22:47

Lijkt mij niet zo evident, die dingen liggen redelijk diep in de meeste velgen.
525d E61 2007 pre-LCI

BMW316TI

Bericht door BMW316TI » 24 jan 2013, 08:46

Ik denk dat je nog meer geluk hebt gehad... wie zegt dat ze na het verwijderen van de voorvelgen niet de auto op de remschijven hadden laten zakken om vervolgend de achtervelgen te verwijderen met die 2 krikjes? Heb wel eens een auto zien staan op z`n remschijven... ben benieuwd wat er dan allemaal kapot zou gaan. Overigens snap ik wel dat ze geprobeerd hebben om je velgen te jatten... Zijn echt mooi! :duim: Nu hopen dat slotbouten hun werk doen!
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”