Voorstellen E60 Anil
Voorstellen E60 Anil
Hallo BMW liefhebbers,
Hierbij stel ik mij gaarne aan jullie voor, Ik ben Anil, 41 jaar en woon in Rotterdam- Nesselande.
Ook ik mag genieten van de geneugten van een E60, weliswaar een oudje, want van 21-10-2003 en met 283.000 km op de teller, maar het rijden is nog steeds heerlijk. Ik heb de auto gekocht op 21-07-2008, met toen 132.000 km op de teller.
Het is een automaat, beige lederen sportstoelen, een ipod interface en een afneembare trekhaak (die ik nog nooit heb gebruikt).
Waar ik me altijd aan heb gestoord zijn de houtachtige interieurlijsten, zou ze graag in het zilver of zwart willen, misschien iemand daar nog handige suggesties/ tips voor.
Hoop hier veel info te kunnen uitwisselen en elkaars wagens te kunnen bewonderen.
Met vriendelijke groet,
Anil
Hierbij stel ik mij gaarne aan jullie voor, Ik ben Anil, 41 jaar en woon in Rotterdam- Nesselande.
Ook ik mag genieten van de geneugten van een E60, weliswaar een oudje, want van 21-10-2003 en met 283.000 km op de teller, maar het rijden is nog steeds heerlijk. Ik heb de auto gekocht op 21-07-2008, met toen 132.000 km op de teller.
Het is een automaat, beige lederen sportstoelen, een ipod interface en een afneembare trekhaak (die ik nog nooit heb gebruikt).
Waar ik me altijd aan heb gestoord zijn de houtachtige interieurlijsten, zou ze graag in het zilver of zwart willen, misschien iemand daar nog handige suggesties/ tips voor.
Hoop hier veel info te kunnen uitwisselen en elkaars wagens te kunnen bewonderen.
Met vriendelijke groet,
Anil
Re: Voorstellen E60 Anil
Ik krijg helaas geen foto's toegevoegd. krijg de melding 'de bijlagequaota is bereikt'. Ik zal het zo nog een keer proberen.
welcome Anil, je kan best imageshack of dergelijke gebruiken voor foto's : http://imageshack.us/
525d E61 2007 pre-LCI
Hallo tom_il,
Ik zal wel een diginono zijn, maar imageshack lukt ook niet.
Ik zal wel een diginono zijn, maar imageshack lukt ook niet.
Je miste nog een haakje aan het begin.Anil.J schreef:IMG]http://i49.tinypic.com/2ibc40o.jpg[/IMG]
Nette auto hoor, welkom hier. En wat is oud, die van mij is van hetzelfde bouwjaar en ik krijg nog steeds verbaasde blikken als mensen dit horen. De E60 is gewoon een design van deze tijd.
En de opmerking over de houten lijsten herken ik, ik heb ze onlangs hoogglans zwart laten spuiten. Het is effe een klusje maar het is zeer zeker de moeite waard.

Beste Eric_nl,
Bedankt.
Kan je iets meer vertellen hoe je de lijsten hebt aangepakt? Waren deze makkelijk te verwijderen en mag ik vragen waar je deze hebt laten spuiten? Heb je ook de voor- en achter handgrepen meegenomen?
Bedankt.
Kan je iets meer vertellen hoe je de lijsten hebt aangepakt? Waren deze makkelijk te verwijderen en mag ik vragen waar je deze hebt laten spuiten? Heb je ook de voor- en achter handgrepen meegenomen?
Ik heb ze bij een lokale schadehersteller laten spuiten, inderdaad inclusief de deurgrepen.
Die waren ook meteen het meeste werk om los te krijgen, ze zijn van de achterkant bevestigd met moertjes. De deurpanelen moeten er dus af en dat is een lastig klusje als je dat nog nooit gedaan hebt. De strips van het dashboard zijn het makkelijkste, de rechter kun je zelfs gewoon lostrekken zonder iets te hoeven losschroeven. De midden console is iets meer werk maar niet moeilijk.
Ik was inclusief BTW en een kleine reparatie aan 1 van de panelen bij elkaar 200 euro kwijt.
In dit topic kun je zien hoe het geworden is: viewtopic.php?f=120&t=24696&start=83
Die waren ook meteen het meeste werk om los te krijgen, ze zijn van de achterkant bevestigd met moertjes. De deurpanelen moeten er dus af en dat is een lastig klusje als je dat nog nooit gedaan hebt. De strips van het dashboard zijn het makkelijkste, de rechter kun je zelfs gewoon lostrekken zonder iets te hoeven losschroeven. De midden console is iets meer werk maar niet moeilijk.
Ik was inclusief BTW en een kleine reparatie aan 1 van de panelen bij elkaar 200 euro kwijt.
In dit topic kun je zien hoe het geworden is: viewtopic.php?f=120&t=24696&start=83
Prachtige auto anil,
BMW E60 is gewoon de mooiste model wat BMW ooit heeft gemaakt en die blijft ook mooie !
over 10 jaar is die nog steeds mooie, het is gewoon de model van deze tijd 2013 en dat blijft hij ook.
BMW E60 is gewoon de mooiste model wat BMW ooit heeft gemaakt en die blijft ook mooie !
over 10 jaar is die nog steeds mooie, het is gewoon de model van deze tijd 2013 en dat blijft hij ook.
BMW Bayerische Motoren Werke
Je kan het ook laten wrappen.
Dan zetten ze een soort carbonfolie erover heem.
je kan ook af en toe op Marktplaats of ebay kijken.
Af en toe komen er complete setjes langs.
Dan zetten ze een soort carbonfolie erover heem.
je kan ook af en toe op Marktplaats of ebay kijken.
Af en toe komen er complete setjes langs.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Hoi Anil,
Nette auto hoor!
Ook een mooie kleurcombinatie met je bekleding!
Mvg ddv
Nette auto hoor!
Ook een mooie kleurcombinatie met je bekleding!
Mvg ddv
"_______"