Ejectbox + Snapin adaptor voor Iphone inbouwen.

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
wiebewiersma

Ejectbox + Snapin adaptor voor Iphone inbouwen.

Bericht door wiebewiersma » 06 jan 2013, 09:54

Beste Forumleden,

Wellicht kunnen jullie mij helpen, ik heb al op verscheidene forums artikelen gelezen omtrent het inbouwen van een orginele Ejectbox voor het opladen van mijn Iphone en het versterken van de signaalsterkte. Nu heb ik op E-Bay een orginele E90 ejectbox gekocht + kabels, de iphone snapin adaptor had ik al. Gisteren heb ik de Ejectbox geplaatst in de daarvoor ingerichte plaats in de armsteun, dit was een fluitje van een cent en zo voor elkaar. Tot mijn verbazing kan ik de daarvoor bedoelde stekkers in de auto niet vinden voor het aansluiting van antenne en stroom, deze zouden (volgens menig persoon) direct zichtbaar vlakbij de handrem moeten zitten en eenvoudig aan te sluiten zijn.

Voor jullie beeldvorming, ik heb een BMW e90 met Navi Pro alleen geen telefoon voorbereiding (geen bluetooth), wellicht dat hier de oorzaak van het probleem ligt?

Ik kijk uit naar jullie reacties en of ideen?

Alvast bedankt,

Wiebe Wiersma

willem-57

Re: Ejectbox + Snapin adaptor voor Iphone inbouwen.

Bericht door willem-57 » 06 jan 2013, 11:59

Denk dat dit idd het probleem is. Heb wat jaren terug bij de BMW garage gehoord dat als je bij een BMW iets wil installeeren dat bij 1e levering van de auto niet geinstalleerd is je alle kabels nieuw moet trekken. Dit in tegenstelling tot bij b.v. japanse auto's, daar is alles al voorbereid en ben je zo klaar.
Maar ik ben geen expert hierin, misschien dat een ander forumlid meer weet?

largeproject
Contacteer:

Re: Ejectbox + Snapin adaptor voor Iphone inbouwen.

Bericht door largeproject » 06 jan 2013, 18:35

Zonder telecombox gaat het niet werken en die word af fabriek meestal geleverd, of het achteraf is in te bouwen weet ik niet.
Als het kan zal het zeker een aantal honderden euro's gaan kosten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Techniek”