Ik kom er zelf even niet uit.
Gele lenzen voor in de koplampen worden niet verkocht. Deze kunnen alleen gewrapped of gespoten worden. Aan beide wil ik mijn handen niet vies maken omdat het verdoemd is te mislukken. Toch lijkt het mij veel mooier om dit wel in het geel te hebben (op mijn zilvere BMW).
Daarnaast ben ik nog altijd op zoek naar gele mistlampen (ook hierbij het plastic dus).
Iemand die mij hierbij kan helpen?
Verlichting in het geel
Re: Verlichting in het geel
Geel wordt niet verkocht?
http://www.bimmerparts.nl/Webwinkel-Pro ... -geel.html
Beide worden verkocht alleen zal t wat meer zoeken zijn en zal je wat dieper in de buidel moeten tasten.
http://www.bimmerparts.nl/Webwinkel-Pro ... -geel.html
Beide worden verkocht alleen zal t wat meer zoeken zijn en zal je wat dieper in de buidel moeten tasten.
En anders marktplaats in de gaten houden, daar worden ze ook welleens aangeboden! zowel koplampen als mistlampen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Het ging mij om 1 enkele lens in het geel, geen complete koplamp.
Zal je hoogst waarschijnlijk niet aan gaan ontkomen om hele sets te kopen, of HEEL veel geluk hebben en er tegenkomen, maar ben bang dat dit niet zo makkelijk gaat worden!
Ik heb ze uiteindelijk zelf ook gewoon geel gemaakt, moet zeggen ziet er netjes uit! je moet al van heel dichtbij kijken en het weten, wil je zien dat t zelf gedaan is!
Ik heb ze uiteindelijk zelf ook gewoon geel gemaakt, moet zeggen ziet er netjes uit! je moet al van heel dichtbij kijken en het weten, wil je zien dat t zelf gedaan is!

>>>>Showroom E36's<<<<
Hey, ik had het op mijn ouwe E36 ook, ik heb het zelf gedaan met folie (bij bijna elke truckshop wel te koop), gewoon rustig de tijd nemen en de lenzen goed schoon maken en daarna opwarmen met een fohn, nat spuiten en folie aanbrengen, uit strijken en evt met de fohn dr bij om de hoekjes netjes te maken... als je het goed doet zie je niet dat het gefolied is
Kalm an... en rap wat..!