Coderen Feller Wit Dagrijlicht Angel Eyes - Facelift
Coderen Feller Wit Dagrijlicht Angel Eyes - Facelift
Zou er mij iemand eventueel kunnen helpen met het coderen van de Angel Eyes Wit in de koplamp voor dagrijlichten ? Ik heb weliswaar al gezien dat ze er een Xenon-set in duwen in de dagrijlichten & anders coderen in het programma zodat deze zonder storting perfect & zeer fel gaan overdag (Zoals de F10 -Modellen) .. Betreft een BMW E60 525D - 2008.. Kan iemand hierbij hellpen? Mercii! 
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Re: Coderen Feller Wit Dagrijlicht Angel Eyes - Facelift
Kan iemand mij hierbij helpen ? Danku 
Ik weet dat je ze feller kan coderen, maar echt wit-wit zoals bij de nieuwe F-reeks zal je ze niet krijgen.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
Ik heb horen zeggen dat ze een Xenon-lamp in uw dagrijlicht steken en dit omcoderen & zo dat ze feller worden ..
waarschijnlijk eerder een felle led lamp
Er zijn inderdaad after-market led lampjes voor in de angel eyes, maar slechts weinigen geven het gewenste resultaat en zonder foutmeldingen! Heb al veel topics gelezen hierover en dikwijls komt het er op neer dat ze gewoon terug gaan naar de originele lampjes omdat ofwel het wit te blauw is of er foutmeldingen in de iDrive komen of omdat de leds overdag niet fel genoeg zijn, enkel 's avonds...
ondergetekende is hieraan ook schuldig
's avonds als parkeer licht was het supermooi, maar overdag waren de angel eyes niet zichtbaar en dat is niet mooi.
Overweeg nog steeds een setje Mtec lampen voor de angels, want die zijn overdag wel redelijk zichtbaar.
's avonds als parkeer licht was het supermooi, maar overdag waren de angel eyes niet zichtbaar en dat is niet mooi.
Overweeg nog steeds een setje Mtec lampen voor de angels, want die zijn overdag wel redelijk zichtbaar.
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
@Tourer: heb die Mtec leds even bekeken, maar voor LCI zijn ze behoorlijk prijzig... dik 160 euro terwijl je bij pre-LCI al gesteld bent voor "slechts" 90 euro.
Misschien dat ik eerst eens ga proberen om m'n standaard LCI ringen feller te programmeren, heb alleen schrik dat ze te heet gaan worden of dat de levensduur fel gaat verminderen als je ze constant feller laat branden.
Misschien dat ik eerst eens ga proberen om m'n standaard LCI ringen feller te programmeren, heb alleen schrik dat ze te heet gaan worden of dat de levensduur fel gaat verminderen als je ze constant feller laat branden.
- lekkerwijf1
Quinten,
Zoek Repsol ff op op het forum.
Hij staat wel tussen de shworooms van de e60 ergens bovenaan.
Deze heeft ook xenon ingebouwd in lci koplampen, ik heb het in het echt bij hem gezien en het ziet er top uit
Deze heeft ook xenon ingebouwd in lci koplampen, ik heb het in het echt bij hem gezien en het ziet er top uit
@kos.be: dat zou dan een van de weinige voordelen zijn van de pre-LCI van mij
Maar als ik zie hoe lang de garagist erover heeft gedaan om ooit die witte leds erin te krijgen, dan twijfel ik nog. "Bij vorige E6x kostte het me maar 5-10 min. en nu een uur, snap er niks van." En met mijn grote handen kan ik er vast nog ongemakkelijker bij
.
Vind het bij de LCI's altijd wel grappig dat de angels aangaan bij ontgrendelen van de auto. Dat was helaas niet te programmeren bij mijn pre-LCI.
Persoonlijk vind ik een MTEC in een LCI mooier dan de angels van de F1x; die vind ik soms zo fel dat de angels niet meer mooi rond zichtbaar zijn.
Vind het bij de LCI's altijd wel grappig dat de angels aangaan bij ontgrendelen van de auto. Dat was helaas niet te programmeren bij mijn pre-LCI.
Persoonlijk vind ik een MTEC in een LCI mooier dan de angels van de F1x; die vind ik soms zo fel dat de angels niet meer mooi rond zichtbaar zijn.
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Zal ik zeker en vast doen "Lekkerwijf1"lekkerwijf1 schreef:Quinten,
Nagevraagd & gekeken .. De afstand is 376 km .. Groningen naar Gent (Belgie) .. Eventueel nog mensen die dit kunnen eventueel ?lekkerwijf1 schreef:Quinten,
Kan wel mits je de LMA2 module hebt......Tourer schreef:
Deze moet op nicht_aktiv zetten in LMA:Quinten schreef:Zou er mij iemand eventueel kunnen helpen met het coderen van de Angel Eyes Wit in de koplamp voor dagrijlichten ? Ik heb weliswaar al gezien dat ze er een Xenon-set in duwen in de dagrijlichten & anders coderen in het programma zodat deze zonder storting perfect & zeer fel gaan overdag (Zoals de F10 -Modellen) .. Betreft een BMW E60 525D - 2008.. Kan iemand hierbij hellpen? Mercii!
KALTUEBERWACHUNG_
KALTUEBERW_
WARMUEBERWACHUNG_
WARMUEBERW_
FEHLERMELDUNG_CC_
TFL_R, TFL_L = dagrijverlichting
SL_V_R, SL_V_L = standlicht
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Kan jij dat voor elkaar brengen ?gk5 schreef:Deze moet op nicht_aktiv zetten in LMA:Quinten schreef:Zou er mij iemand eventueel kunnen helpen met het coderen van de Angel Eyes Wit in de koplamp voor dagrijlichten ? Ik heb weliswaar al gezien dat ze er een Xenon-set in duwen in de dagrijlichten & anders coderen in het programma zodat deze zonder storting perfect & zeer fel gaan overdag (Zoals de F10 -Modellen) .. Betreft een BMW E60 525D - 2008.. Kan iemand hierbij hellpen? Mercii!
KALTUEBERWACHUNG_
KALTUEBERW_
WARMUEBERWACHUNG_
WARMUEBERW_
FEHLERMELDUNG_CC_
TFL_R, TFL_L = dagrijverlichting
SL_V_R, SL_V_L = standlicht