performance upgrades 320d 6bak van 2004

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
BMWfreaker

performance upgrades 320d 6bak van 2004

Bericht door BMWfreaker » 11 jan 2013, 22:52

Hallo mensen.

Heb al wat zitten rondsnuffelen op het forum over upgrades voor een 320d, ik heb er niet echt veel over kunnen vinden op het chippen na natuurlijk.
mijn 320d is gechipped naar 180pk. volgens een kamaraad van mij loopt hij echt super en vindt hij de trekkracht echt niet meer normaal voor een 320d. ik heb de auto helaas zo gekocht, dus weet niet hoe hij gechipt is, de verkoper vertelde mij dat hij een middenweg had gekozen, 190pk was zowat het maximale met 440nm.
wat is er nog te krijgen of te doen aan een 320d, op marktplaats heb ik wel complete frontmounted intercooler kits zijn staan bij chargertech, plug and play voor een 320d. nu weet ik natuurlijk niet of je dit gaat merken, misschien tot iemand er hier meer ervaring mee heeft?
andere turbo misschien een mogelijkheid? zoja welke en welk type.
andere uitlaat of aanpassing een optie? filter enz?
ben benieuwd of er nog wat aan te rommelen is.
de volgende bmw wordt zoiezo een 330d maar zit voorlopig nog even vast aan deze aangzien we hem pas 3 maandjes hebben.

grtz Guino

Niels

Re: performance upgrades 320d 6bak van 2004

Bericht door Niels » 12 jan 2013, 22:50

Er valt genoeg aan te passen als je maar weet waar je mee bezig bent. VVT in Marum kan ik adviseren.

Omtrent de huidige aanpassingen, zijn de uitlaatgassen schoon als je op het gas gaat of kwalmt ie er nogal wat uit? Als ze schoon zijn/lijken dan is het goed, kwalmt de auto dan zou ik snel het programma laten aanpassen en is er aan gerommeld....

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”