E36 M3 spiegels adapters?
E36 M3 spiegels adapters?
hallo,
ik heb vorige week een setje gebruikte electr. m3 spiegels gekocht.
de eigenaar zij past op de coupe en cabrio. daar komen ze ook vandaan.
ik wou ze gisteren monteren alleen hij paste niet. de schroefgaten van de spiegels en van mijn deur kwamen niet overeen. de stekkers ook niet. ik heb een platte zwarte stekker en de spiegels hebben een witte beetje blok achtig.
stekker is op zich geen probleem kan ik zo overzetten met beetje geknutsel.
alleen mijn vraag is nu, heb ik adapters nodig voor de m3 spiegels? zoja, waar kan ik ze vinden?
gr
ik heb vorige week een setje gebruikte electr. m3 spiegels gekocht.
de eigenaar zij past op de coupe en cabrio. daar komen ze ook vandaan.
ik wou ze gisteren monteren alleen hij paste niet. de schroefgaten van de spiegels en van mijn deur kwamen niet overeen. de stekkers ook niet. ik heb een platte zwarte stekker en de spiegels hebben een witte beetje blok achtig.
stekker is op zich geen probleem kan ik zo overzetten met beetje geknutsel.
alleen mijn vraag is nu, heb ik adapters nodig voor de m3 spiegels? zoja, waar kan ik ze vinden?
gr
-
Re: E36 M3 spiegels adapters?
Zijn ze wel origineel bmw? en misschien een foto posten...
Gooi inderdaad even een foto online, dat is voor de forummembers een stuk makkelijker beoordelen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Die monteer stukken zijn voor de sedan. Alleen de schroef gaten komen me wat vreemd voor.
Ze zijn in ieder geval niet voor de coupe en cabrio want ik heb de m3 spiegels van m'n caab vandaag nog in handen gehad en die zijn anders. De stekker is ook niet voor de coupe en cabrio en ook niet voor de sedan, deze stekkers zijn namelijk niet vierkant maar rechthoekig en ook niet wit maar zwart.
Daarnaast zie ik een soort type aanduiding tussen de 2 spiegel pootjes aan de buitenzijde en dat hebben de originele ook niet.
Dus ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat je hier een set imitatie m3 spiegels voor de sedan hebt.
Maar goed waar je andere adapters krijgt is moeilijk te zeggen, zoek eerst de fabrikant van de spiegels eens op en kijk eens op ebay.
Groetjes
Ze zijn in ieder geval niet voor de coupe en cabrio want ik heb de m3 spiegels van m'n caab vandaag nog in handen gehad en die zijn anders. De stekker is ook niet voor de coupe en cabrio en ook niet voor de sedan, deze stekkers zijn namelijk niet vierkant maar rechthoekig en ook niet wit maar zwart.
Daarnaast zie ik een soort type aanduiding tussen de 2 spiegel pootjes aan de buitenzijde en dat hebben de originele ook niet.
Dus ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat je hier een set imitatie m3 spiegels voor de sedan hebt.
Maar goed waar je andere adapters krijgt is moeilijk te zeggen, zoek eerst de fabrikant van de spiegels eens op en kijk eens op ebay.
Groetjes
Dus aan de spiegels heb ik niks aan?
ook niet als ik een adapter koop (als ik ze kan vinden) voor een coupe/cabrio?
ook niet als ik een adapter koop (als ik ze kan vinden) voor een coupe/cabrio?
of je er niets aan hebt is moeilijk te zeggen. De vraag is echter of je coupe/cabrio achterplaten vind, en of je de juiste stekker erop kan zetten. Dat je er een andere stekker op kan zetten snap ik ook, maar of de combinatie van verbonden kabels overeenkomt, of dat je spiegel niet werkt en of raar gaat doen.
ik weet niet wat je er voor betaald hebt, maar als je er M3 spiegel geld voor betaald heb zou ik de verkoper eens aan E-mailen.
ik weet niet wat je er voor betaald hebt, maar als je er M3 spiegel geld voor betaald heb zou ik de verkoper eens aan E-mailen.
kabels heb ik al gekeken.. kleuren komen overeen met de mijne dus dat zou opzich niet een probleem moeten zijn.. ik heb er gelukkig niet het geld voor betaald voor een org. M3 spiegels.
30 tientjes hebben ze mij gekost
..
ik weet de verkoper te vinden heb zijn adres nog en hij woont in de buurt van mij..
voordat ik de spiegels kocht vroeg ik duidelijk zijn ze orgineel en passe ze op een coupe en cabrio?
hij zei zijn immitatie en passen voor de coupe. dus vandaar 3 tientjes betaald en de gok gewaagt.
nu dan maar opzoek naar een set org. m3 spiegels..
30 tientjes hebben ze mij gekost

ik weet de verkoper te vinden heb zijn adres nog en hij woont in de buurt van mij..
voordat ik de spiegels kocht vroeg ik duidelijk zijn ze orgineel en passe ze op een coupe en cabrio?
hij zei zijn immitatie en passen voor de coupe. dus vandaar 3 tientjes betaald en de gok gewaagt.
nu dan maar opzoek naar een set org. m3 spiegels..
BimmerBob schreef:of je er niets aan hebt is moeilijk te zeggen. De vraag is echter of je coupe/cabrio achterplaten vind, en of je de juiste stekker erop kan zetten. Dat je er een andere stekker op kan zetten snap ik ook, maar of de combinatie van verbonden kabels overeenkomt, of dat je spiegel niet werkt en of raar gaat doen.
Aah oke, voor 3 tientjes kun je zo'n risico wel aangaan. De kans dat je andere adapters vind is nihil, dus een origineel setje is misschien geen goedkope maar wel een goede oplossing!
Ik wens je in ieder geval succes!
Ik wens je in ieder geval succes!
Als ze origineel zijn staat er een BMW Logo op,en voor €30,- koop je natuurlijk nooit geen originele M3 Spiegels.
Gr.Joop
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
-
- Contacteer:
Hij zegt 30 tientjes, dan zijn het nog dure spiegels...

Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
voor mijn vorige cabrio had ik voor 50euro een org. m3 spiegels op de kop getikte39-528i schreef:Als ze origineel zijn staat er een BMW Logo op,en voor €30,- koop je natuurlijk nooit geen originele M3 Spiegels.
Gr.Joop

je moet net geluk hebben.
maar toen ik deze spiegels kocht wist ik al dat ze niet org. zijn.
je ziet ook dat aan de zijde die richting de auto staat er iets ingegraveerd staat, hebben de OEM's niet, maargoed we weten nu dat ze niet OEM zijn!
het is idd wat al gezegd wordt, je moet er net tegenaan lopen wat betreft die prijs! Mijn tip is ook, zoek een leuk setje originele, ga je meer plezier aan hebben!
het is idd wat al gezegd wordt, je moet er net tegenaan lopen wat betreft die prijs! Mijn tip is ook, zoek een leuk setje originele, ga je meer plezier aan hebben!

>>>>Showroom E36's<<<<
bij deze dan.
Heb een org. M3 spiegels gekocht voor 60euro en ga ze straks ophalen!
Heb een org. M3 spiegels gekocht voor 60euro en ga ze straks ophalen!