Witte wenkbrauwen ipv oranje

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
tophaar.nl

Witte wenkbrauwen ipv oranje

Bericht door tophaar.nl » 13 mar 2013, 15:04

Hallo iedereen,

Ik vind die oranje wenkbrauwen eigenlijk niet meer van deze tijd en ik vond deze posting http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... ade-68197/

Hierin staat uitgelegd hoe je de wenkbrauwen van witte leds kan voorzien maar de foto's staan er niet meer bij :'( .

Afbeelding

Nu ben ik zelf al niet zo handig dus ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen of er ergens een adresje bestaat waar ze de wenkbrauwen kunnen voorzien van witte LEDS??

Alvast bedankt voor de Feedback,

Sal
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

tom_il

Re: Witte wenkbrauwen ipv oranje

Bericht door tom_il » 13 mar 2013, 15:50

je kan van die aftermarket lampen bestellen met witte leds.

vind het persoonlijk helemaal niets. de oranje eyebrowes zijn uniek , geen enkel ander merk heeft ze, daarentegen zie op alle wagens die ledstrips verschijnen wat er meestal goedkoop uitziet waar bmw mooie ringen heeft. nop ik laat het hoe het is, iets veranderen geeft direct de indruk niet oem\goedkoop te zijn. vind ze ook mooi contrast geven met de angeleyes. persoonlijke mening natuurlijk.
525d E61 2007 pre-LCI

Quinten

Bericht door Quinten » 14 mar 2013, 07:41

Ik vindt persoonlijk het oranje stukken beter & origineler .. Zoals al aangegeven dit is uniek op deze wagen ... :)
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 15 mar 2013, 10:54

Afther market gaat niet omdat ik origineel xenon heb.

Ik vind het oranje net als mijn vriendin niet mooi, net of mijn knipperlichten blijven hangen :shine:

Maar als iemand een adresje weet hoor ik het graag.

Ik kan al beginnen met het uit te schakelen weet iemand hoe dat moet?
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

tom_il

Bericht door tom_il » 15 mar 2013, 11:59

Stekker uittrekken :) , en daarna de check uitschakkelen.
525d E61 2007 pre-LCI

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 15 mar 2013, 20:50

Wel jammer dat ik niet zelf zo technisch ben, ik zou mijn koplampen niet durven te openen om er witte leds in te solderen.

Ik prijs BMW wel dat ze in 2003 al een LED hadden in de koplampen en ik denk dat de wetgeving het toen nog niet toeliet om witte leds te gebruiken.

Maar ik denk dat BMW de eerste was niet?

En jammer dat de foto's in de topic niet meer te zien zijn :'(

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”