Ik ben nieuw hier op het forum en heb mij inmiddels al voorgesteld in het voorstel topic.

Nog even in het kort; ik ben Laurens en ben 19 jaar en kom uit de regio Zuid-Holland.
Ik zal maar gelijk wat foto's posten van mijn eerste auto, waar ik enorm blij mee ben!
Het gaat hier om een BMW E46 328i uit het jaar '98 in luxe uitvoering.

De auto hoe die hier staat is zoals ik hem gekocht heb. Wat er zoal opzit:
18'' Borbet velgen met daarachter roodgespoten remklauwen.
Orgineel BMW M sportonderstel met het bijbehorende sportinterieur met halflederen sportstoelen.
Een sportuitlaat, waarvan ik niet weet welke precies. Hij klinkt in iedergeval erg lekker. Zeker in het laag bromt die lekker en je krijgt er ook leuke plofjes uit.
En wat een heerlijke motor die 2.8L 6 in lijn. Heerlijk soepel maar toch ook erg snel als je het gas indrukt met meer dan genoeg koppel.

Dingen die ik in de toekomst nog wil gaan aanpassen: (maar uiteraard eerst even flink sparen

-Achterramen donker tinten
-Een mooie fatsoenlijke BMW M versnellingspook
-Grille en raamlijsten hoogglans zwart
-M sportpakket voorbumper en achterbumper, of eventueel de M3 CSL voorbumper die ik nog net wat dikker vind.
-M3 CSL 19inch velgen in de kleur metal gun.
-M3 zijspiegels met de bekende dubbele poot. Deze heb ik al klaarliggen. Kreeg ik bij de auto. Vind de standaard zijspiegels toch wat te vierkant.
En dat was het zo'n beetje. Zal jullie up-to-date houden met berichten en nieuwe foto's