Ik ben Twan, 21 jaar en kom uit 's-Heerenberg (Achterhoek). Inmiddels ben ik 7 maanden in het bezit van mijn E46 323CI en vond ik het wel eens tijd worden voor een showroom hier op Bimmerportal.
Hiervoor heb ik een Opel Astra G 2.0I uit 1998 gereden. Ik vond de E46 coupe altijd al een schitterende auto, maar deze was voor mij onbereikbaar, omdat ik druk met school was en weinig verdiende. Een vriend van mij had een E36 323 Compact en ik was al gelijk ''verliefd'' op de 6 cilinder. Toen de tijd eenmaal rijp was voor een E46 Coupé was het voor mij dus al gelijk duidelijk dat het een 6 cilinder moest worden, vanwegen de souplesse en sound. Na een aantal keer te zijn wezen kijken naar Coupés, ben ik uitgekomen bij deze 323CI uit 1999.
Bij aanschaf had hij 193500km gelopen, inmiddels is dit 203350km!

Optielijst
- Spoiler: Laat zien
- LED stadslichten
- LED kentekenverlichting
- LED mistlampen
- LED Angel eyes 6000K + Coming home verlichting
- Dynavin D99+
- Waterpomp vervangen
- PDC-sensor vervangen
- PDC-module vervangen
- Vloeistoffen ververst (remvloeistof, koelvloeistof, stuurbekrachtigingsvloeistof, bakolie, differentieel olie) Olie + oliefilter zijn vlak voor de aanschaf ververst, die zijn binnenkort weer aan de beurt.
- Filters vervangen (luchtfilter en interieurfilter)
- 2x philips 6000k xenon
- Motorkap embleem vervangen
- 4 Nieuwe Vredestein Ultrac Sessanta banden (voor: 225/40/18 achter: 245/40/18)
- Zijschermen voor vervangen
- Silvervisions
- Pook + pookhoes
Wat wil ik er nog aan doen:
- LED achterlichten + binnenste achterlichten vervangen
- Interieurlijsten (Carbon of titan)