hallo
mijn becker bm54 is stuk, er speelt alleen 1 speaker nog,
wie heeft er 1 goeie liggen of kan mij een adres in de omgeving van zuid holland geven waar deze gemaakt kan worden met een sterkere versterker erin, alle aanbieders zitten heel ver weg.
hoor graag van de leden,
pb me maar
alvast bedankt.
mvg nishaar
gez. becker bm54 of reparateur
Re: gez. becker bm54 of reparateur
Ik heb dit met mijn vorige auto gehad. Zelf heb ik mijne destijds omgeruild voor een gereviseerde bij Wheelsonline. Zij zitten in Sliedrecht. Maar dit is niet goedkoop.
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
ik zou daar ook niks halen/kopen het zijn een stel ''geld-boefjes'' bij elkaar. en daarbij, zien = kopenW_B schreef:Ik heb dit met mijn vorige auto gehad. Zelf heb ik mijne destijds omgeruild voor een gereviseerde bij Wheelsonline. Zij zitten in Sliedrecht. Maar dit is niet goedkoop.

zelf ken ik Strijbos-Inbouwcenter in Meijel ik dacht dat hun ook zulke reparaties deden.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Nou mijn persoonlijke ervaring is verder prima daar. Ik heb van te voren gebeld over dat gene wat ik wilde hebben. En zij konden dat product leveren. Ik had zelf een BM24. En er was niemand dit deze kon maken. Dus heb ik bij hun een gereviseerde aangeschaft. En heb hier geen enkele problemen mee gehad verder.
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 16 apr 2013, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Neem wens kontakt op met c.e. repair in mijdrecht. Wellicht is de eindtrap stuk